info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа «Споживай інформацію відповідально» для використання на уроці інформатики

17.06.2022  
Вправа "Споживай інформацію відповідально" для використання на уроці інформатики у 7-8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Безкороваєва Наталія Володимирівна, учителька інформатики Запорізького багатопрофільного ліцею №62 Запорізької міської ради Запорізької області.  Мета вправи/заняття: ознайомити учасників освітнього процесу з теоретичними відомостями та базовими поняттями з інфомедійної грамотності, навчити критично мислити. Розвивати […]
Детальніше ...

ТрисуттяVSТризуб/Трисуття=Тризуб

15.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ТРИЗУБ ТРИСУТТЯ МАЛИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ ВЕЛИКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ   1.Емоційне налаштування. Вправа «Хвилина на роздум».   Цей прийом сприяє розвитку вміння осмислювати та оцінювати свій досвід. Називаю учнівству слово «ТРИЗУБ» та прошу їх протягом однієї хвилини записати свої думки, які з цим словом  пов'язані. По закінченні часу пропоную школярам (за […]
Детальніше ...

Вправа «Аналіз вірша Ліни Костенко «Кольорові миші» для використання на уроці української літератури

15.06.2022  
Вправа "Аналіз вірша Ліни Костенко "Кольорові миші" для використання на уроці української літератури у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Водяницька Наталія Михайлівна, учителька української мови і літератури Комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №61 Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу І.О. Танкопія".  Мета […]
Детальніше ...

Вправа «Робота з медіаконтентом над творчістю Вільяма Шекспіра» для використання на уроці зарубіжно літератури

13.06.2022  
Вправа "Робота з медіаконтентом над творчістю Вільяма Шекспіра" для використання на уроці зарубіжної літератури у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Дротенко Тамара Михайлівна, учителька зарубіжної літератури Рибаківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Коблівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області.  Мета вправи/заняття: розвиток медіаосвітніх компетентностей учнів під час вивчення життєвого […]
Детальніше ...

Вправа «Австралія – материк чи острів?» для використання на уроці географії

10.06.2022  
Вправа "Австралія – матеріик чи острів" для використання на уроці географії у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Автор: Горобець Артем Якович, учитель географії Одрадівського ліцею Новотроїцької селищної ради.  Мета вправи/заняття: формувати інфомедійну грамотність у здобувачів і здобувачок освіти засобами доведення факту географічного змісту. Короткий опис вправи, анотація: Сьогодення […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ (частина 1)

09.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Більшість людей на планеті любить тварин. Хтось собачок, котиків, єнотиків, мавпочок, тигриків, ведмедиків, хтось папужок, півників, гусиків, хтось вужиків, удавчиків, хамелеончиків… Маленький Принц з однойменної повісті відомого французького письменника ХХ століття Сент Екзюпері, сказав, що ми несемо відповідальність за тих, кого приручили. – Яка тваринка вам найбільше подобається? – Сьогодні […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ (частина 2)

09.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Презентація виконаного домашнього завдання: Учні показують знайдені світлини найвідоміших котів України. Озвучують новину, починаючи із заголовка, потім знайомлять із самою новиною, даючи відповідь на питання: Чому цей кіт став знаменитий? Чим кіт вирізняється від інших? Як пережите вплинуло на тварину? Вправа «Декодуємо зображення» – А зараз ми поговоримо ще […]
Детальніше ...

Вправа «Пригоди у системі травлення» для використання на уроці природознавства

08.06.2022  
Вправа "Пригоди у системі травлення" для використання на уроці природознавства є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Орлова Олена Борисівна, учителька-дефектолог Парасковіївської спеціальної школи №40 Донецької області. Мета вправи/заняття: 1. Навчальна: узагальнити поняття про харчування та будову травної системи людини, її функції, дати уявлення про значення травних залоз, розвивати уміння робити […]
Детальніше ...

Фінансові шахрайства під час війни в інтернеті. Заняття 2

07.06.2022  
Фінансові шахраї вже давно використовують інтернет для виманювання грошей довірливих українців, постійно вдосконалюючи методи психологічного впливу. Значна частина населення України опинилася в скрутному становищі - окупації, евакуації, обстрілах, втратою роботи і відсутності джерел існування. Емоції, страх, жал, співпереживання, постійні тривоги охоплюють кожного з нас.  В такому стані користувачі часто не вдаються до ретельної перевірки постів […]
Детальніше ...

Фінансові шахрайства під час війни в інтернеті.

07.06.2022  
Фінансові шахраї вже давно використовують інтернет для виманювання грошей довірливих українців, постійно вдосконалюючи методи психологічного впливу.  А під час активної фази українсько-російської війни  аферисти знайшли ще й додаткові способи «вилучення коштів». Це пов’язано з тим, що значна частина населення України опинилася в скрутному становищі - окупації, евакуації, обстрілах, втратою роботи і відсутності джерел існування. Емоції […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram