Вправа "Який купон кращий?" для використання на уроках математики у 5-6 класах є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу вправ "STEM та медіаграмотність: навчись аналізувати світ".
Авторка: Семенюк Клавдія, вчителька математики Комунального закладу "Жмеринський ліцей №14".
Короткий опис вправи, анотація: Аналіз запропонованої статті, пошук помилок.
Мета вправи/заняття: підвищити обізнаність учнів з медіаграмотності, розвиток критичного мислення, практичне застосування знань про відсоткові розрахунки
Необхідне обладнання/матеріали: комп`ютер
Детальний опис вправи/уроку: З приходом осені більшість магазинів одягу починають активні розпродажі літніх колекцій. Товари, які були популярні влітку. можна купити зі знижками до 50-70%. В одному з магазинів-розпродаж купальників. Який купон дасть змогу зекономити більше коштів за купальник ціною 350 грн.? Купон -55% чи купон -200 грн.? Цікаво, що пропонують інші магазини? Збір інформації та її аналіз.
Очікувані результати:знайти помилки, їх конкретизувати, розвинути вміння фільтрувати інформацію
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: враження від роботи над завданням