info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Медіавправа "Поради після наради"

01.03.2023  
Вчитель пропонує переглянути відеоролик «Медіаграмотність» (https://www.youtube.com/watch?v=sDp7qYWoDnk&feature=youtu.be) Обговорення: Чи цікаво вам було? Що нового ви дізналися? Які поради та рекомендації ви могли б додати? Клас об’єднується в 3 групи відповідно до обраного виду складного речення (складнопідрядне, складносурядне, безсполучникове) Завдання: ще раз обговорити зміст переглянутого медіатексту та створити пам’ятку-рекомендацію для однокласників щодо формування власної медіаграмотності. При цьому […]
Детальніше ...

Ворк-шоп "Кроки до медіаграмотності : знаю, вмію, розрізняю"

10.02.2023  
ХІД ЗАНЯТТЯ: І. Вступне слово керівника гуртка.  Повідомлення теми  та мети заняття. Сьогодні ми живемо в складних умовах війни російської держави проти України та українського народу. На фронті нас мужньо захищають наші воїни, наші героїчні ЗСУ. Але війна йде також і в тилу. Думаю, що всі ви чули вислів «інформаційна війна»? Це коли нас хочуть […]
Детальніше ...

Маніпулятивні технології в радянській пропаганді: що і як святкували

26.12.2022  
Види діяльності учнів/ученицьКлючові поняття: Ідеологія комунізму – це утопічна філософська ідея про ідеальне в економічному і суспільному плані облаштування держави, де процвітає рівність і справедливість. На практиці, дана ідея виявилася нежиттєздатною і нездійсненною з огляду на безліч причин. Антиріздвяна пропаганда – з 1917 по 1935 рік з голови радянської людини комуністи вибивали усе, що пов'язано […]
Детальніше ...

Споживай інформацію безпечно

06.12.2022  
Тренінг: «Споживай інформацію безпечно» Мета: формування поглибленого розуміння ролі інформації в сучасних умовах, значення засобів мас-медіа та інформаційних технологій в керуванні масовою свідомістю; підготовка вихованців до захисту від маніпуляцій свідомістю та пропаганди під час інформаційних війн; розвиток критичного мислення щодо інформації, навичок для збору та аналізу достовірної інформації. Очікувані результати:  Учасники навчаться:  – протистояти інформаційним […]
Детальніше ...

Медіа: як користуватися і на що звертати увагу

06.12.2022  
Презентація складається з теоретичних відомостей та корисних порад, як поводити себе у соцмережах, як відрізнити правду від брехні, а також прості кроки до медіаграмотності.https://docs.google.com/presentation/d/1K5mPk9RztDgCEW8K3y8NnKMAXiaIo9EW/edit?usp=share_link&ouid=116422072205650041627&rtpof=true&sd=true
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Читаймо між рядків

15.07.2022  
На жаль, часто можна почути твердження, що читати - це нудно, а художні тексті не є актуальними, особливо якщо писані вони у минулих століттях. Але чи так це? Можливо, ми просто читаємо не глибоко, не усвідомлено, а поверхово: читання заради читання. Так, у кожного свої книжкові смаки, але спробуймо спроєктувати зміст двох літературних творів на […]
Детальніше ...

Громадянство України

07.07.2022  
Вивчаючи розділ 3 "Взаємозв'язок людини і держави" маємо розібрати такі аспекти як "громадянин" та "громадянство України". В цьому випадку доречним є використання даного відео після того, як учні познайомилися зі змістом понять "громадянин" та "громадянство України". Переглянувши дане відео, учням пропонується: 1. Визначити головний меседж. 2. Пояснити, що означає поняття "громадяни Маріуполя"? Робота в групах:  […]
Детальніше ...

Запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. 

04.07.2022  
Ознайомтеся з презентацією "Сади перемоги підчас Першої і Другої світової війни" https://www.canva.com/design/DAFBJZXhsp4/8sj6Oq2uqM-3VcwRtQeW4Q/edit?utm_content=DAFBJZXhsp4&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton  Аркуш винахідника:запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. https://app.wizer.me/learn/694CEG
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram