info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа "Who am I following?" для використання на уроці англійської мови

11.05.2022  
Вправа "Who am I following" для використання на уроці англійської мови  у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Ярова Анастасія Олександрівна, вчителька англійської мови КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №51 Маріупольської міської ради Донецької області". Мета вправи/заняття: знання: Учасники й учасниці розуміють, хто такі інфлуенсери та […]
Детальніше ...

Вправа "Вчимося думати і читати критично" для використання на уроці біології

25.04.2022  
Вправа "Вчимося думати і читати критично" для використання на уроці біології у 8 класі при виченні теми "Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри (обмороження)" є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Лях Наталя Миколаївна, вчителька біології і хімії КЗ "Мереф'янський ліцей №4 з дошкільним підрозділом" Мереф'янської міської ради […]
Детальніше ...

Вправа "Ток-шоу" для використання на уроці української літератури

15.04.2022  
Вправа "Ток-шоу" для використання на уроці української літератури у 8 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Баранова Вікторія Миколаївна, вчителька української мови та літератури КЗ "Городнянський ліцей №2" Городнянської міської ради Чернігівської області.  Мета вправи/заняття: повторити відомості про творчість Тараса Шевченка, дослідити особливості побудови різноманітних провокативних повідомлень […]
Детальніше ...

Вправа "Секрети оголошень" для використання на уроці української літератури

13.04.2022  
Вправа "Секрети оголошень" для використання на уроці української літератури у 8 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Баранова Вікторія Миколаївна, вчителька української мови та літератури КЗ "Городнянський ліцей №2" Городнянської міської ради Чернігівської області.  Мета вправи/заняття: повторити особливості побудови оголошень та сюжетні особливості п’єси І. Карпенка-Карого «Сто […]
Детальніше ...

Вправа "Інформаційний детектив" для використання на уроці історії

08.04.2022  
Вправа "Інформаційний детектив" для використання на уроці історії  є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Автор: Колісніченко Сергій Володимирович, вчитель історії Ліцею "Науковий" Кропивницької міської ради м. Кропивницький. Вправа нагороджена спеціальним дипломом за креативний підхід до інтеграції та викладання медіаосвіти.  Мета вправи/заняття: розвивати вміння учнів помічати інформаційні маніпуляції, розуміти […]
Детальніше ...

Вправа на тему «Народно-сценічний танець»

06.04.2022  
Вправа для використання на занятті у гуртку "Народний танець", перший вищий рівень, 7 рік навчання, при вивченні теми "Народно-сценічний танець" є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Лукіна Тетяна Євгенівна, акомпаніатор КЗ "Центр дитячої та юнацької творчості №6 Харківської міської ради". Вправа нагороджена спеціальним дипломом за креативний підхід […]
Детальніше ...

Вправа "Подорож до країни Інфо-медіа" для використання на уроці інформатики

04.04.2022  
Вправа "Подорож до країни Інфо-медіа" для використання на уроці інформатики у 7-8 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Безкороваєва Наталія Володимирівна, вчителька інформатики Запорізького багатопрофільного ліцею №62 Запорізької міської ради Запорізької області. Член журі  Ганна Горленко, медіапедагог, до 2020 - вчитель-методист, відмінник освіти України, вчителька економіки Хмельницької […]
Детальніше ...

Вправа "Продукування стереотипів у кіно і телебаченні" для використання на уроці англійської мови

01.04.2022  
Вправа "Продукування стереотипів у кіно і телебаченні" для використання на уроці англійської мови у 8 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Хомякова Юлія Сергіївна, вчителька англійської мови Харківського НВК №45 "Академічна гімназія" Харківської міської ради Харківської області.  Член журі Оксана Волошенюк, керівница медіаосвітніх програм АУП, прокоментувала вправу: "Як […]
Детальніше ...

Вправа "Чи всі ми рівні?" для використання на уроці географії

30.03.2022  
Вправа "Чи всі ми рівні?" для використання на уроці географії у 8 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Автор: Горобець Артем Якович, вчитель географії Одрадівського ліцею Новотроїцької селищної ради Херсонської області.  Член журі Руслан Шаламов, кандидат біологічних наук, заслужений вчитель України так прокоментував цю роботу: "Це унікальна […]
Детальніше ...

Гра "Медіаходилки" для використання на під час індивідуального навчання у 3-11 класі

28.05.2021  
Гра "Медіаходилки" для використання під час індивідуального навчання у 3-11 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Білинець Діана Михайлівна, вчителька індивідуального навчання Монастирецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Горінчівської сільської ради.  Гра розвиває: - спостережливість і увагу, а також повноцінне сприйняття об'єктів; - критичне мислення; - допомагає […]
Детальніше ...
1 4 5
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram