info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Слава Україні! Героям Слава!

22.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ГРАФІТІ (від італ. graffiti – надряпані) – найдавніші текстові написи, малюнки, символічні, магічні, цифрові знаки й монограми, видряпані гострими предметами на керамічних та інших речах сакрального, побутового і торгового призначення, рідше – на стінах різних споруд. Графіті також називають сучасні надписи і рисунки на стінах будинків, у метро, на парканах […]
Детальніше ...

Вправа «Споживай інформацію відповідально» для використання на уроці інформатики

17.06.2022  
Вправа "Споживай інформацію відповідально" для використання на уроці інформатики у 7-8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Безкороваєва Наталія Володимирівна, учителька інформатики Запорізького багатопрофільного ліцею №62 Запорізької міської ради Запорізької області.  Мета вправи/заняття: ознайомити учасників освітнього процесу з теоретичними відомостями та базовими поняттями з інфомедійної грамотності, навчити критично мислити. Розвивати […]
Детальніше ...

ТрисуттяVSТризуб/Трисуття=Тризуб

15.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ТРИЗУБ ТРИСУТТЯ МАЛИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ ВЕЛИКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ   1.Емоційне налаштування. Вправа «Хвилина на роздум».   Цей прийом сприяє розвитку вміння осмислювати та оцінювати свій досвід. Називаю учнівству слово «ТРИЗУБ» та прошу їх протягом однієї хвилини записати свої думки, які з цим словом  пов'язані. По закінченні часу пропоную школярам (за […]
Детальніше ...

Вправа «Аналіз вірша Ліни Костенко «Кольорові миші» для використання на уроці української літератури

15.06.2022  
Вправа "Аналіз вірша Ліни Костенко "Кольорові миші" для використання на уроці української літератури у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Водяницька Наталія Михайлівна, учителька української мови і літератури Комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №61 Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу І.О. Танкопія".  Мета […]
Детальніше ...

Вправа «Австралія – материк чи острів?» для використання на уроці географії

10.06.2022  
Вправа "Австралія – матеріик чи острів" для використання на уроці географії у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Автор: Горобець Артем Якович, учитель географії Одрадівського ліцею Новотроїцької селищної ради.  Мета вправи/заняття: формувати інфомедійну грамотність у здобувачів і здобувачок освіти засобами доведення факту географічного змісту. Короткий опис вправи, анотація: Сьогодення […]
Детальніше ...

Вправа «Пригоди у системі травлення» для використання на уроці природознавства

08.06.2022  
Вправа "Пригоди у системі травлення" для використання на уроці природознавства є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Орлова Олена Борисівна, учителька-дефектолог Парасковіївської спеціальної школи №40 Донецької області. Мета вправи/заняття: 1. Навчальна: узагальнити поняття про харчування та будову травної системи людини, її функції, дати уявлення про значення травних залоз, розвивати уміння робити […]
Детальніше ...

Вправа при вивченні теми «Оплетення великоднього яйця» для використання на занятті гуртку «Вироби з бісеру»

03.06.2022  
Вправа при вивченні теми "Оплетення великоднього яйця" для використання на занятті гуртку "Вироби з бісеру" є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Кузнецова Наталя Василівна, керівниця гуртка "Вироби з бісеру" Комунального закладу "Центр дитячої та юнацької творчості №6 Харківської міської ради". Мета вправи/заняття: Поглиблення медіаграмотності вихованців, здатності забезпечувати комфортне перебування у […]
Детальніше ...

Вправа «Лабораторія медіаекспертизи: «Не очікував?» для використання на уроці біології

27.05.2022  
Вправа "Лабораторія медіаекспертизи: "Не очікував?" для використання на уроці біології у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Ігнатенко Олена Сергіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель біології і хімії гімназії №2 міста Новомосковська.  Мета вправи/заняття: формування ключових компетентностей здобувачів освіти з біології на занятті  «Лабораторія медіаекспертизи «Не очікував?»: […]
Детальніше ...

Вправа "Графікан" до оповідання "Скарб" Олекси Стороженка для використання на уроці української літератури

25.05.2022  
Вправа "Графікан" до оповідання Олекси Стороженка для використання на уроці української літератури у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Білинець Діана Михайлівна, вчителька індивідуального навчання Монастирецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Горінчівської сільської ради Закарпатської області.  Мета вправи/заняття: узагальнити та систематизувати знання про прочитаний твір. Доповнити процес […]
Детальніше ...

Вправа на тему "Створення та публікація веб-ресурсів" для використання на уроці інформатики

23.05.2022  
Вправа на тему "Створення та публікація веб-ресурсів" для використання на уроці інформатики у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Шевченко Каріна Миколаївна, вчителька інформатики Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №150 Харківської міської ради. Мета вправи/заняття: організувати навчальну діяльність з формування вміння працювати з інформацією, з сервісами Google […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram