info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Формування медіаграмотності у дітей

14.04.2023  
Вчитель разом з учнями переглядає відеоролик "Медіа та медіаграмотність: що це та навіщо?" /www.youtube.com/watch?v=8Puq1OqwXYg) Обговорення: Чи цікаво вам було? Що нового ви дізналися? Які поради та рекомендації ви могли б додати? Клас об’єднується в 3 групи відповідно до обраної соцмережі  (інстаграм, тік-ток, YouTube) Завдання: ще раз обговорити зміст переглянутого медіатексту та створити пам’ятку-рекомендацію для однокласників […]
Детальніше ...

Ворк-шоп "Кроки до медіаграмотності : знаю, вмію, розрізняю"

10.02.2023  
ХІД ЗАНЯТТЯ: І. Вступне слово керівника гуртка.  Повідомлення теми  та мети заняття. Сьогодні ми живемо в складних умовах війни російської держави проти України та українського народу. На фронті нас мужньо захищають наші воїни, наші героїчні ЗСУ. Але війна йде також і в тилу. Думаю, що всі ви чули вислів «інформаційна війна»? Це коли нас хочуть […]
Детальніше ...

Під захисною інформаційною «парасолькою» або Як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Нонфікшн (книга для читання, енциклопедія медіаграмотності й превентивного виховання для здобувачів освіти молодшого шкільного віку)

18.12.2022  
Зміст КНИГА 1. Під захисною інформаційною «парасолькою» або як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Як усе починалося 2 Наслідки нічного буревію 3 Нова мешканка квартири 4 Про «живий» годинник і про те, що значить «упіймати ґаву» 6 Прояви «нечистої сили» на балконі 8 Вчимося здобувати необхідну інформацію 10 Вчимося розвінчувати фейки 12 «Злий» чарівник Неможній […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Гра "Медіаходилки" для використання на під час індивідуального навчання у 3-11 класі

28.05.2021  
Гра "Медіаходилки" для використання під час індивідуального навчання у 3-11 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Білинець Діана Михайлівна, вчителька індивідуального навчання Монастирецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Горінчівської сільської ради.  Гра розвиває: - спостережливість і увагу, а також повноцінне сприйняття об'єктів; - критичне мислення; - допомагає […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram