info@aup.com.ua
+380 67 372 2733
Предмети: Англійська мова
Застосування: На уроці
Вік/клас: 5 клас, 6 клас
Методи: Індивідуальна робота
Теми медіаграмотності:

Короткий опис вправи, анотація: виготовлення кіноафіші до запропонованого фільму.

Вправи для використання на уроці англійської мови у 5-6 класі при вивченні тем «Створення кіноафіші за допомогою колажу», «Озвучення спортивного матчу», «Ведучи прогнозу погоди» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів.

Авторка: Власенко Вікторія Миколаївна, вчителька англійської мови Святогорівської ЗОШ І-ІІ ступенів Добропільської міської ради.

«Створення кіноафіші за допомогою колажу»

Мета вправи/заняття:  навчати описувати переглянутий фільм та узагальнювати побачене.

Короткий опис вправи, анотація: виготовлення кіноафіші до запропонованого фільму.

Час необхідний на виконання вправи: домашнє завдання дається раніше на тиждень, час виступу в класі –  5 хвилин.

Застосування вправи: як узагальнення до теми.

Необхідне обладнання/матеріали: ватман, фарби або принтер та комп’ютер.

Форма/метод роботи: індивідуальне виконання колажу власноруч чи за допомогою комп’ютерної графіки.

Детальний опис вправи: пропонуємо учням переглянути фільм «Гарі Потер та філософський камінь» на мові оригіналу –  англійській. А потім запропонувати учням уявити  себе власником кінотеатру та  виготовити їхній  власний варіант кіноафіші за допомогою колажу та комп’ютерної графіки. Свій міні- проєкт презентувати в класі з дотриманням вимог: усі написи мають бути на англійській мові та  презентація афіші теж – англійською мовою.  Пояснити чому саме такий дизайн і ваше бачення. Завдання пропонується до виконання всім учням у класі. Потім порівнюємо роботи та нагороджуємо «Оскаром» за кращу роботу.

Очікувані результати: зазвичай всі учні із задоволенням виконують такі вправи, тим більм якщо як нагороду ви запропонуєте їм «Оскар».

Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: нагорода та високі бали всім, хто підготував завдання.

«Озвучення спортивного матчу»

Мета вправи/заняття:  навчати описувати та узагальнювати побачене, вчити дикторській майстерності.

Короткий опис вправи, анотація:  в реальних умовах проведення футбольного матчу та його словесний супровід.

Час необхідний на виконання вправи: 45 хвилин – урок.

Застосування вправи: як узагальнення до теми.

Необхідне обладнання/матеріали: футбольний м’яч та ворота, команди з 5 гравців, мікрофон та акустика. Фарби та ватман для вболівальників.

Форма/метод роботи – колективне виконання, творче завдання.

Детальний опис вправи: зараніше запропонувати учням гру з міні-футболі в класі. А  сильнішим дітям запропонувати озвучити цей матч на англійській мові. Створити умови реального часу: футбольні ворота, м’яч, команди з  5 гравців. Дітям конкретизувати завдання: обов’язковий вступ до матчу, знайомство з командами, гравцями, хто з них голкіпер чи в захисті. Вести гру – озвучувати дії гравців.  Дітям – ведучим вивчити достатню кількість слів з теми. Вболівальникам – намалювати плакати на англійській мові з  назвами команди, за яку вболівають. Наприклад, грають команди: «RED» і «BLACK».

Очікувані результати: це буде дуже яскравою подією, тому доречними будуть технічні засоби: мікрофон та акустика. Але шоу точно буде незабутнє.

Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: імпровізований кубок – переможцям та високі бали вболівальникам та ведучим.

«Ведучий прогнозу погоди»

Мета вправи/заняття:  навчати описувати та узагальнювати побачене, вчити дикторській майстерності.

Короткий опис вправи, анотація:  в реальних умовах  виступ учня в ролі ведучого прогнозу погоди.

Час необхідний на виконання вправи: до 2  хвилин – на одного учня.

Застосування вправи: як узагальнення до теми.

Необхідне обладнання/матеріали: карта з розміткою погодних умов або медіадошка з цифровим варіантом картинки, указка.

Форма/метод роботи – індивідуальне творче завдання.

Детальний опис вправи: в кінці теми пропонуємо дітям побути в ролі ведучих прогнозу погоди. Раніше задати завдання намалювати великий колаж- карту , наприклад України чи певного регіону, та за цим колажем розповісти про погодні умови в різних його частинах. Обов’язково, на англійській мові. Врахувати: температуру, опади, силу вітру, погодні умови та ясність чи хмарність. Розповідати за регіонами. E.g. – on the westeast…

Почати виступ із знайомства з ведучим та розповіді про погоду в якому регіоні ви розповідатимете який канал представляєте.

Очікувані результати: зазвичай ці вправи виявлять високу зацікавленість в учнів.

Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: обговорення найреальнішого ведучого прогнозу погоди.

magnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram