Короткий опис вправи, анотація: виготовлення кіноафіші до запропонованого фільму.
Вправи для використання на уроці англійської мови у 5-6 класі при вивченні тем «Створення кіноафіші за допомогою колажу», «Озвучення спортивного матчу», «Ведучи прогнозу погоди» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів.
Авторка: Власенко Вікторія Миколаївна, вчителька англійської мови Святогорівської ЗОШ І-ІІ ступенів Добропільської міської ради.
«Створення кіноафіші за допомогою колажу»
Мета вправи/заняття: навчати описувати переглянутий фільм та узагальнювати побачене.
Короткий опис вправи, анотація: виготовлення кіноафіші до запропонованого фільму.
Час необхідний на виконання вправи: домашнє завдання дається раніше на тиждень, час виступу в класі – 5 хвилин.
Застосування вправи: як узагальнення до теми.
Необхідне обладнання/матеріали: ватман, фарби або принтер та комп’ютер.
Форма/метод роботи: індивідуальне виконання колажу власноруч чи за допомогою комп’ютерної графіки.
Детальний опис вправи: пропонуємо учням переглянути фільм «Гарі Потер та філософський камінь» на мові оригіналу – англійській. А потім запропонувати учням уявити себе власником кінотеатру та виготовити їхній власний варіант кіноафіші за допомогою колажу та комп’ютерної графіки. Свій міні- проєкт презентувати в класі з дотриманням вимог: усі написи мають бути на англійській мові та презентація афіші теж – англійською мовою. Пояснити чому саме такий дизайн і ваше бачення. Завдання пропонується до виконання всім учням у класі. Потім порівнюємо роботи та нагороджуємо «Оскаром» за кращу роботу.
Очікувані результати: зазвичай всі учні із задоволенням виконують такі вправи, тим більм якщо як нагороду ви запропонуєте їм «Оскар».
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: нагорода та високі бали всім, хто підготував завдання.
«Озвучення спортивного матчу»
Мета вправи/заняття: навчати описувати та узагальнювати побачене, вчити дикторській майстерності.
Короткий опис вправи, анотація: в реальних умовах проведення футбольного матчу та його словесний супровід.
Час необхідний на виконання вправи: 45 хвилин – урок.
Застосування вправи: як узагальнення до теми.
Необхідне обладнання/матеріали: футбольний м’яч та ворота, команди з 5 гравців, мікрофон та акустика. Фарби та ватман для вболівальників.
Форма/метод роботи – колективне виконання, творче завдання.
Детальний опис вправи: зараніше запропонувати учням гру з міні-футболі в класі. А сильнішим дітям запропонувати озвучити цей матч на англійській мові. Створити умови реального часу: футбольні ворота, м’яч, команди з 5 гравців. Дітям конкретизувати завдання: обов’язковий вступ до матчу, знайомство з командами, гравцями, хто з них голкіпер чи в захисті. Вести гру – озвучувати дії гравців. Дітям – ведучим вивчити достатню кількість слів з теми. Вболівальникам – намалювати плакати на англійській мові з назвами команди, за яку вболівають. Наприклад, грають команди: «RED» і «BLACK».
Очікувані результати: це буде дуже яскравою подією, тому доречними будуть технічні засоби: мікрофон та акустика. Але шоу точно буде незабутнє.
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: імпровізований кубок – переможцям та високі бали вболівальникам та ведучим.
«Ведучий прогнозу погоди»
Мета вправи/заняття: навчати описувати та узагальнювати побачене, вчити дикторській майстерності.
Короткий опис вправи, анотація: в реальних умовах виступ учня в ролі ведучого прогнозу погоди.
Час необхідний на виконання вправи: до 2 хвилин – на одного учня.
Застосування вправи: як узагальнення до теми.
Необхідне обладнання/матеріали: карта з розміткою погодних умов або медіадошка з цифровим варіантом картинки, указка.
Форма/метод роботи – індивідуальне творче завдання.
Детальний опис вправи: в кінці теми пропонуємо дітям побути в ролі ведучих прогнозу погоди. Раніше задати завдання намалювати великий колаж- карту , наприклад України чи певного регіону, та за цим колажем розповісти про погодні умови в різних його частинах. Обов’язково, на англійській мові. Врахувати: температуру, опади, силу вітру, погодні умови та ясність чи хмарність. Розповідати за регіонами. E.g. – on the westeast…
Почати виступ із знайомства з ведучим та розповіді про погоду в якому регіоні ви розповідатимете який канал представляєте.
Очікувані результати: зазвичай ці вправи виявлять високу зацікавленість в учнів.
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: обговорення найреальнішого ведучого прогнозу погоди.