info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа для використання на уроці математики у 5 класі при вивченні теми «Рівняння. Відсоткові розрахунки»

18.08.2021  
Вправа для використання на уроці математики у 5 класі при вивченні теми «Рівняння. Відсоткові розрахунки» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Афанасьєва Наталя Володимирівна, вчителька математики комунального закладу "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №45 Маріупольської міської ради Донецької області". Мета вправи: дізнатися, що медіа можуть здійснювати вплив на користувача, вчитися […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці із застосуванням інтерактивних технологій у 6 класі при вивченні теми «Критичне мислення та уміння приймати рішення»

17.08.2021  
Вправа для використання на уроці із застосуванням інтерактивних технологій у 6 класі при вивченні теми «Критичне мислення та уміння приймати рішення» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Михайляк Олена Петрівна, вчителька Комунального закладу "Оленівський ліцей з дошкільним підрозділом" Вороновицької селищної ради.  Мета вправи/заняття: навчити розрізняти позитивні і негативні впливи реклами. […]
Детальніше ...

«З чого починається дружба?»

16.08.2021  
Вправа для використання на уроці етики у 5 класі при вивченні теми «З чого починається дружба?» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гура Світлана Павлівна, методист навчально-методичного центру Комунального закладу “Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” Запорізької обласної ради.  Мета вправи/заняття: засобами гри підвести учнів до парадоксального висновку про те, що другу […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці етики у 5 класі при вивченні теми «З чого починається дружба?»

16.08.2021  
Вправа для використання на уроці етики у 5 класі при вивченні теми «З чого починається дружба?» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гура Світлана Павлівна, методист навчально-методичного центру Комунального закладу "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Запорізької обласної ради.  Мета вправи/заняття: засобами гри підвести учнів до парадоксального висновку про те, […]
Детальніше ...

«Медіа-емоції, вчимося розрізняти»

16.08.2021  
Вправа для використання на уроці основ здоров’я у 5 класі при вивченні теми «Повага до себе та інших: почуття та емоції» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гребеніченко Юлія Михайлівна, методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Комунального навчального закладу Київської обласної ради “Київський обласний інститут післядипломної […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Повага до себе та інших: почуття та емоції»

13.08.2021  
Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Повага до себе та інших: почуття та емоції» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гребеніченко Юлія Михайлівна, методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Комунального навчального закладу Київської обласної ради "Київський обласний інститут […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці української літератури у 6 класі при вивченні теми «Леся УКРАЇНКА (Лариса Петрівна Косач). Життєвий шлях поетеси, роль родини в її вихованні. Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ»

12.08.2021  
Вправа для використання на уроці української літератури у 6 класі при вивченні теми «Леся УКРАЇНКА (Лариса Петрівна Косач). Життєвий шлях поетеси, роль родини в її вихованні. Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Корзун Катерина Миколаївна, вчителька української мови та літератури […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці географії у 6 класі при вивченні теми «Уявлення про Землю в давнину та сучасність»

11.08.2021  
Вправа для використання на уроці географії у 6 класі при вивченні теми «Уявлення про Землю в давнину та сучасність» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гребеніченко Юлія Михайлівна, методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Комунального навчального закладу Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці української мови у 5 класі при вивченні теми «Повторення й узагальнення вивченого в кінці року. Лексикологія»

10.08.2021  
Вправа для використання на уроці української мови у 5 класі при вивченні теми «БПовторення й узагальнення вивченого в кінці року. Лексикологія» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Лук'яненко Дарія В'ячеславівна, вчителька української мови та літератури Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №31 Миколаївської міської ради Миколаївської області.  Мета вправи/заняття: розвиток медіаосвітніх компетентностей […]
Детальніше ...

“Ми журналісти”

09.08.2021  
Короткий опис вправи, анотація: протягом уроку учні набувають знань щодо журналістики, переглядають відео щодо роботи журналістів.  Складають опитувальник, беруть інтерв’ю та пишуть статтю на тему уроку. Матеріал розміщують на сайті школи. Мета вправи/заняття: формувати  медіаграмотність та медіакомпетентність  як засіб творення середовища для соціальної адаптації молоді; словесно оформлювати результати досліджень. Час необхідний на виконання вправи: 20 хвилин. Застосування вправи: вправу […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram