info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа для формування медіаграмотності у дітей під час уроків

01.04.2023  
Учитель роздає кожному учню по 1 аркушу паперу. Учасник може писати як і правдиву інформацію, наприклад: "азовське море за розмірами одне з найменших морів світу", так і  хибну- наприклад: "Гриби - не живі організми". По черзі кожен учень має прочитати своє правдиве або хибне твердження сусідові по парті. Правильність відповідей озвучує вчитель та зараховує учневі […]
Детальніше ...

Вправа з медіаграмотності «Як народжується фейк?»

21.03.2023  
Опрацьовуючи тему «Вишивка в декоративно-ужитковому мистецтві регіонів України», здійснимо порівняльний аналіз статей з різних інтернет-джерел, і на їх основі прослідкуємо «народження» фейку. Клас ділимо на три групи, кожна з яких опрацьовує одне з медіаповідомлень: Найдавніші зразки стародавньої вишивки. 06.04.2015.    SPADOK.ORG.UA - Інформаційно-аналітичний, культурно-просвітницький порталhttps://spadok.org.ua/vyshyvka-i-vbrannya/naydavnishi-zrazky-starodavno-vyshyvky Дар від Бога. Якою була перша вишиванка та як екстравагантно носив її Іван […]
Детальніше ...

Медіавправа "Дослідники медіа". Українська мова, 8 клас

04.03.2023  
         У сьогочасному насиченому інформаційному світі бути обізнаним і грамотним – не тільки престижно й модно, а й життєво необхідно. Особливо це стосується фінансової грамотності. Не секрет, що переважна більшість школярів мало цікавиться фінансовими питаннями сімейного бюджету. Вміти користуватися власними коштами, заробляти кишенькові гроші, заощаджувати і витрачати – головні риси сучасної людини. Запитання до учнів: […]
Детальніше ...

Медіавправа "Поради після наради"

01.03.2023  
Вчитель пропонує переглянути відеоролик «Медіаграмотність» (https://www.youtube.com/watch?v=sDp7qYWoDnk&feature=youtu.be) Обговорення: Чи цікаво вам було? Що нового ви дізналися? Які поради та рекомендації ви могли б додати? Клас об’єднується в 3 групи відповідно до обраного виду складного речення (складнопідрядне, складносурядне, безсполучникове) Завдання: ще раз обговорити зміст переглянутого медіатексту та створити пам’ятку-рекомендацію для однокласників щодо формування власної медіаграмотності. При цьому […]
Детальніше ...

Ворк-шоп "Кроки до медіаграмотності : знаю, вмію, розрізняю"

10.02.2023  
ХІД ЗАНЯТТЯ: І. Вступне слово керівника гуртка.  Повідомлення теми  та мети заняття. Сьогодні ми живемо в складних умовах війни російської держави проти України та українського народу. На фронті нас мужньо захищають наші воїни, наші героїчні ЗСУ. Але війна йде також і в тилу. Думаю, що всі ви чули вислів «інформаційна війна»? Це коли нас хочуть […]
Детальніше ...

медіаграмотності у дітей під час уроків з історії

15.12.2022  
Медіаграмотність важливий аспект сучасного суспільства. На уроках історії ми вивчаємо багато різної інформації, які потрібно запам'ятати. Проте не вся інформація з джерел може бути достовірною. Потрібно аналізувати та критично оцінювати її.  Існують різні сайти на історичні теми. Наше завдання розрізняти фейки від правди. З цим допоможе медіаграмотність.  «Стати медіаграмотним» – не означає пройти якісь курси, […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Веб-квест "Розумій та аналізуй".

07.11.2022  
Вчитель.      Слово «фейк» міцно увійшло в наше повсякденне життя: у 2020 р. вже 77% українців знали про існування дезінформації в медіа. Проте 58% з них не вважали це серйозною проблемою, а 62% були переконані у власній здатності розпізнати неправдиву новину. Ця впевненість не підтвердилася практичним тестом, який проводили соціологи. Результати показали, що у […]
Детальніше ...

Читаймо між рядків

15.07.2022  
На жаль, часто можна почути твердження, що читати - це нудно, а художні тексті не є актуальними, особливо якщо писані вони у минулих століттях. Але чи так це? Можливо, ми просто читаємо не глибоко, не усвідомлено, а поверхово: читання заради читання. Так, у кожного свої книжкові смаки, але спробуймо спроєктувати зміст двох літературних творів на […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram