info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа «Аналіз вірша Ліни Костенко «Кольорові миші» для використання на уроці української літератури

15.06.2022  
Вправа "Аналіз вірша Ліни Костенко "Кольорові миші" для використання на уроці української літератури у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Водяницька Наталія Михайлівна, учителька української мови і літератури Комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №61 Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу І.О. Танкопія".  Мета […]
Детальніше ...

Вправа «Робота з медіаконтентом над творчістю Вільяма Шекспіра» для використання на уроці зарубіжно літератури

13.06.2022  
Вправа "Робота з медіаконтентом над творчістю Вільяма Шекспіра" для використання на уроці зарубіжної літератури у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Дротенко Тамара Михайлівна, учителька зарубіжної літератури Рибаківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Коблівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області.  Мета вправи/заняття: розвиток медіаосвітніх компетентностей учнів під час вивчення життєвого […]
Детальніше ...

Вправа «Австралія – материк чи острів?» для використання на уроці географії

10.06.2022  
Вправа "Австралія – матеріик чи острів" для використання на уроці географії у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Автор: Горобець Артем Якович, учитель географії Одрадівського ліцею Новотроїцької селищної ради.  Мета вправи/заняття: формувати інфомедійну грамотність у здобувачів і здобувачок освіти засобами доведення факту географічного змісту. Короткий опис вправи, анотація: Сьогодення […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ (частина 1)

09.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Більшість людей на планеті любить тварин. Хтось собачок, котиків, єнотиків, мавпочок, тигриків, ведмедиків, хтось папужок, півників, гусиків, хтось вужиків, удавчиків, хамелеончиків… Маленький Принц з однойменної повісті відомого французького письменника ХХ століття Сент Екзюпері, сказав, що ми несемо відповідальність за тих, кого приручили. – Яка тваринка вам найбільше подобається? – Сьогодні […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ (частина 2)

09.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Презентація виконаного домашнього завдання: Учні показують знайдені світлини найвідоміших котів України. Озвучують новину, починаючи із заголовка, потім знайомлять із самою новиною, даючи відповідь на питання: Чому цей кіт став знаменитий? Чим кіт вирізняється від інших? Як пережите вплинуло на тварину? Вправа «Декодуємо зображення» – А зараз ми поговоримо ще […]
Детальніше ...

Вправа «Пригоди у системі травлення» для використання на уроці природознавства

08.06.2022  
Вправа "Пригоди у системі травлення" для використання на уроці природознавства є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Орлова Олена Борисівна, учителька-дефектолог Парасковіївської спеціальної школи №40 Донецької області. Мета вправи/заняття: 1. Навчальна: узагальнити поняття про харчування та будову травної системи людини, її функції, дати уявлення про значення травних залоз, розвивати уміння робити […]
Детальніше ...

Вправа «Сторінка в соціальній мережі» для використання на уроці історії

06.06.2022  
Вправа "Сторінка в соціальній мережі" для використання на уроці історії у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Буковська Катерина Миколаївна, учителька історії Прибужанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Прибужанівської ОТГ Вознесенького району Миколаївської області.  Мета вправи/заняття: навчити здобувачів освіти добирати актуальну інформацію, коректно постити в соціальних мережах та коментувати; […]
Детальніше ...

Вправа при вивченні теми «Оплетення великоднього яйця» для використання на занятті гуртку «Вироби з бісеру»

03.06.2022  
Вправа при вивченні теми "Оплетення великоднього яйця" для використання на занятті гуртку "Вироби з бісеру" є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Кузнецова Наталя Василівна, керівниця гуртка "Вироби з бісеру" Комунального закладу "Центр дитячої та юнацької творчості №6 Харківської міської ради". Мета вправи/заняття: Поглиблення медіаграмотності вихованців, здатності забезпечувати комфортне перебування у […]
Детальніше ...

Вправа «Упіймай маніпуляцію та пропаганду» для використання на уроці фізики

01.06.2022  
Вправа "Упіймай маніпуляцію та пропаганду" для використання на уроці фізики у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Сорока Ірина Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчителька фізики Рівненського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад №14" Рівненської міської ради Рівненської області.  Мета вправи/заняття: формувати […]
Детальніше ...

Нацистська пропаганда як передвісниця рашистської

31.05.2022  
Основні засади нацистської пропаганди були сформовані в роботі А.Гітлера «Майн Кампф» та розширені в діяльності Й.Гебельса, міністра просвіти та пропаганди Третього Рейху. Гітлер надавав великого значення пропаганді, особливо у військовий час. Однією з причин поразки Німеччини у І світовій війні, він називав кращий рівень британської пропаганди, ніж німецької. Це насправді було не так, за розмахом […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram