info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа з медіаграмотності «Як народжується фейк?»

21.03.2023  
Опрацьовуючи тему «Вишивка в декоративно-ужитковому мистецтві регіонів України», здійснимо порівняльний аналіз статей з різних інтернет-джерел, і на їх основі прослідкуємо «народження» фейку. Клас ділимо на три групи, кожна з яких опрацьовує одне з медіаповідомлень: Найдавніші зразки стародавньої вишивки. 06.04.2015.    SPADOK.ORG.UA - Інформаційно-аналітичний, культурно-просвітницький порталhttps://spadok.org.ua/vyshyvka-i-vbrannya/naydavnishi-zrazky-starodavno-vyshyvky Дар від Бога. Якою була перша вишиванка та як екстравагантно носив її Іван […]
Детальніше ...

Медіавправа "Поради після наради"

01.03.2023  
Вчитель пропонує переглянути відеоролик «Медіаграмотність» (https://www.youtube.com/watch?v=sDp7qYWoDnk&feature=youtu.be) Обговорення: Чи цікаво вам було? Що нового ви дізналися? Які поради та рекомендації ви могли б додати? Клас об’єднується в 3 групи відповідно до обраного виду складного речення (складнопідрядне, складносурядне, безсполучникове) Завдання: ще раз обговорити зміст переглянутого медіатексту та створити пам’ятку-рекомендацію для однокласників щодо формування власної медіаграмотності. При цьому […]
Детальніше ...

Вправа для перевірки знать учнів з теми: "Індивідуальний розвиток комах"

06.02.2023  
Учні працюють індивідуально. У кожного розмальовка з зображенням різних стадій життя метелика. Завдання: – розфарбувати відповідними кольорами личинку, лялечку, кокон. дорослу особину; – знайти і позначити стадію личинки; – знайти і позначити лялечку; – «оживити» зображення; – порівняти зображення із матеріалом підручника; – заповнити порівняльну таблицю; – сформулювати висновки.
Детальніше ...

Під захисною інформаційною «парасолькою» або Як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Нонфікшн (книга для читання, енциклопедія медіаграмотності й превентивного виховання для здобувачів освіти молодшого шкільного віку)

18.12.2022  
Зміст КНИГА 1. Під захисною інформаційною «парасолькою» або як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Як усе починалося 2 Наслідки нічного буревію 3 Нова мешканка квартири 4 Про «живий» годинник і про те, що значить «упіймати ґаву» 6 Прояви «нечистої сили» на балконі 8 Вчимося здобувати необхідну інформацію 10 Вчимося розвінчувати фейки 12 «Злий» чарівник Неможній […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Вправа «Зіпсований телефон»

04.07.2022  
Учитель пропонує учням відчути себе у ролі працівників газети і відтворити етапи збору, обробки та відтворення інформації в щотижневій газеті. Для цієї вправи прекрасно підійде педагогічний підхід «коло Сократа», де учні діляться на два кола - активний і спостережливий. Активне коло складається з семи чоловік: керівник зоопарку репортер фотограф секретар редактор новин верстальник читач. Всі […]
Детальніше ...

Сайт "Медіаграм"

01.07.2022  
https://cutt.ly/SJ9LMmS Сторінка "Наші презентації" - це 10 презентацій (вісім моїх, дві - запозичені, є посилання), відповідно 10 занять з медіаграмотності, під час яких ми з'ясовували як інформація може впливати на наше життя, як з обережністю ставитись до новин, відповідально споживати інформацію; як перевіряти та аналізувати інформацію, щоб не зашкодити собі і оточуючим; як спілкуватися у […]
Детальніше ...

Чи завжди пропаганда є злом?

29.06.2022  
На сьогодні інформаційний фронт відіграє потужну роль. І він не може бути тільки фактологічний, бо пропаганда, агітація, емоційна складова – це його невід’ємні частини. Спершу поміркуймо над такими запитаннями: 1)    Що ж таке пропаганда? Очікувана відповідь: поширення певних думок, ідей з метою отримання бажаного. 2)    Чи можна ототожнювати пропаганду з брехнею? Очікувана відповідь: і так, […]
Детальніше ...

Конспект заняття: Російсько-українська війна через «окуляри» міжнародного гуманітарного права. Захист цивільного населення

29.06.2022  
Валентина Потапова, керівниця Центру громадської освіти «Альменда»Конспект заняття: Російсько-українська війна через «окуляри» міжнародного гуманітарного права. Захист цивільного населенняКонспект рекомендовано для використання під час опрацювання тем:• інтегрованої навчальної програми «Історія України. Всесвітня історія. 10–11 класи» (розділ 6, «Творення нової України», «Окупація та анексія Криму Російською Федерацією. Агресія Росії проти України. Російсько-українська війна»);• інтегрованої навчальної програми «Історія: […]
Детальніше ...

Фрагмент уроку з Інформатики "Безпечне користування Інтернетом"

29.06.2022  
І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань Інтерактивна вправа https://learningapps.org/watch?v=pbjednxn522 ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку -Отже, ми з вами познайомились з Можливостями Інтернету та дізналися, що означають дані поняття. Навчилися добирати ключові слова та шукати потрібну інформацію.  Але чи завжди ця інформація є безпечною для нас?! Пропоную сьогодні це з'ясувати. Робота […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram