info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

ТрисуттяVSТризуб/Трисуття=Тризуб

15.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ТРИЗУБ ТРИСУТТЯ МАЛИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ ВЕЛИКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ   1.Емоційне налаштування. Вправа «Хвилина на роздум».   Цей прийом сприяє розвитку вміння осмислювати та оцінювати свій досвід. Називаю учнівству слово «ТРИЗУБ» та прошу їх протягом однієї хвилини записати свої думки, які з цим словом  пов'язані. По закінченні часу пропоную школярам (за […]
Детальніше ...

Тема: Як винайшли комп’ютер. (Історія розвитку обчислювальної техніки)

16.05.2022  
Організаційний етап (1хв.) Актуалізація набутих раніше знань (3 хв.) Розминка (4 хв.) Мотивація навчального матеріалу (1 хв.) Оголошення теми уроку (1 хв.) Вивчення нового матеріалу (10 хв.) Фізкультхвилинка (1 хв.) Закріплення знань і навичок(6 хв.) Виконання вправи для зняття стомлення очей і м’язів (2 хв.) Робота за комп’ютером (8 хв.) Домашнє завдання (1 хв.) Підсумки […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці із застосуванням інтерактивних технологій у 6 класі при вивченні теми «Критичне мислення та уміння приймати рішення»

17.08.2021  
Вправа для використання на уроці із застосуванням інтерактивних технологій у 6 класі при вивченні теми «Критичне мислення та уміння приймати рішення» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Михайляк Олена Петрівна, вчителька Комунального закладу "Оленівський ліцей з дошкільним підрозділом" Вороновицької селищної ради.  Мета вправи/заняття: навчити розрізняти позитивні і негативні впливи реклами. […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Повага до себе та інших: почуття та емоції»

13.08.2021  
Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Повага до себе та інших: почуття та емоції» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гребеніченко Юлія Михайлівна, методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Комунального навчального закладу Київської обласної ради "Київський обласний інститут […]
Детальніше ...

Вправа для використання при вивченні теми «Інформація, її зберігання, систематизація та способи передачі»

29.07.2021  
Вправа для використання при вивченні теми «Інформація, її зберігання, систематизація та способи передачі» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Жернова Вікторія Сергіївна, учителька учителька історії, бібліотекарка Ізюмської гімназії №1 Ізюмської міської ради Харківської області.  Форма організації занять: груповий проект Хід заняття: Робота над темою розрахована на 2 години і вміщує  […]
Детальніше ...

Вправа для використання у 6 класі при вивченні теми «Чи відповідаємо ми за тих, кого приручили?»

13.07.2021  
Вправа для використання у 6 класі при вивченні теми «Чи відповідаємо ми за тих, кого приручили?» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Зоря Юлія Миколаївна, завідувачка навчально-тренінгового центру КНЗ "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради". Мета вправи/заняття: Формувати ключові компетентності: вміння вчитися; бережливе ставлення до природи, […]
Детальніше ...

Вправа для використання у 5-6 класі при вивченні теми «Я та інформаційний простір»

15.06.2021  
Вправи для використання  у 5-6 класі при вивченні теми «Я та інформаційний простір» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гой Оксана Василівна, практичний психолог Навчально-реабілітаційного центру Івано-Франківської міської ради.  Мета вправи/заняття: систематизувати знання в сфері інформаційного простору, оволодіти основними поняттями медіаграмотності та розвинути навички критичного мислення та вислолювання. Короткий опис […]
Детальніше ...

Вправа для використання у 5-6 класі при вивченні теми «Ні плагіату – only Copyright»

04.06.2021  
Вправа для використання у 5-6 класі при вивченні теми «Ні плагіату – only Copyrigth» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Пилипчук Світлана Володимирівна, вчителька хімії та основ здоров'я НВК "Сапанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" та Жолобівської гімназії. Мета вправи/заняття: Ознайомити учнів із поняттями «Авторське право», […]
Детальніше ...

Вправа для використання у 5-6 класі при вивченні теми «Маркуємо здоров'я»

02.06.2021  
Вправа для використання у 5-6 класі при вивченні теми «Маркуємо здоров'я» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Іванчук Альона Ігорівна, практичний психолог загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Піддубці.  Мета вправи/заняття: Формувати вміння розпізнавати та декодувати маркування на упаковках продуктів харчування; стимулювати розвиток вибірковості та осмисленості сприйняття; розвивати звичку свідомо […]
Детальніше ...

Вправа для використання у 5 класі при вивченні теми «Батькова наука»

01.06.2021  
Вправа для використання у 5 класі при вивченні теми «Батькова наука» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Зоря Юлія Миколаївна, завідувачка навчально-тренінгового центру КНЗ "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради". Мета вправи/заняття: ключові компетентності: формувати навички з інтерпретації, поцінування та усвідомлення інформації, поданої у анімації; […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram