info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вердикт фактчекера

07.09.2023  
ПІБ автора(ки)*: Сорока Ірина Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Рівненський ліцей №14 Рівненської міської ради Ваша посада*: учителька фізики Короткий опис вправи, анотація*: Вправа поєднує завдання з фізики (тема «Рух і взаємодія») та медіаграмотності (тема «Фактчек»).    Мета вправи/заняття*: формувати розуміння, як працюють медіа; вправлятися в розмежуванні фактів від думок і суджень; навчити ефективно працювати з інформаційним […]
Детальніше ...

Упіймай маніпуляцію

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Сорока Ірина Анатоліївна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Рівненський ліцей №14 Рівненської міської ради Ваша посада*: учителька фізики Короткий опис вправи, анотація*: Вправа поєднує завдання з фізики (тема «Теплопровідність») та медіаграмотності (тема «Маніпуляція та пропаганда»).    Мета вправи/заняття*: формувати стійкість до маніпулятивних впливів, уміння ідентифікувати інструменти маніпуляції, розвивати навичку чутливості до маніпуляцій та пропаганд. Необхідне обладнання/матеріали*: обговорити […]
Детальніше ...

Під захисною інформаційною «парасолькою» або Як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Нонфікшн (книга для читання, енциклопедія медіаграмотності й превентивного виховання для здобувачів освіти молодшого шкільного віку)

18.12.2022  
Зміст КНИГА 1. Під захисною інформаційною «парасолькою» або як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Як усе починалося 2 Наслідки нічного буревію 3 Нова мешканка квартири 4 Про «живий» годинник і про те, що значить «упіймати ґаву» 6 Прояви «нечистої сили» на балконі 8 Вчимося здобувати необхідну інформацію 10 Вчимося розвінчувати фейки 12 «Злий» чарівник Неможній […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Вправа «Пригоди у системі травлення» для використання на уроці природознавства

08.06.2022  
Вправа "Пригоди у системі травлення" для використання на уроці природознавства є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Орлова Олена Борисівна, учителька-дефектолог Парасковіївської спеціальної школи №40 Донецької області. Мета вправи/заняття: 1. Навчальна: узагальнити поняття про харчування та будову травної системи людини, її функції, дати уявлення про значення травних залоз, розвивати уміння робити […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram