Вправа "Правда чи Фейк" для використання на уроках інформатики у 6-12 класах є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу вправ "STEM та медіаграмотність: навчись аналізувати світ".
Авторка: Тихоненко Аліна, заступник директора за навчально-виховної роботи, вчителька інформатики Черкаської загально-освітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Черкаської міської ради Черкаської області.
Короткий опис вправи, анотація: З’являються карточки в довільному порядку, необхідно визначити це правда чи фейк.
Мета вправи/заняття: перевірити навички учнів в розпізнанні правди від фейків
Необхідне обладнання/матеріали: комп’ютер, телефон, планшет
Детальний опис вправи/уроку: Вправа розроблена в сервісі https://quizizz.com/
В сучасному медіапросторі багато неправдивої інформації. Під час вивчення теми медіаграмотність необхідно навчити учнів шукати правдиву інформацію і відкидати фейкову.
З’являються карточки в довільному порядку, необхідно визначити це правда чи фейк. Після відповіді показується правильна відповідь, нараховуються бали та рейтинг учнів.
Очікувані результати: як учні вміло розрізняють правду і фейк
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: в кінці гри з’являться ряд смайлів, учні виберуть один із них, а саме той чи сподобалося чи ні. Також в кінці формується таблиця результатів, за якою можна проаналізувати всі відповіді, та надати вечерпну інформацію по кожному запитанню
Використані джерела: