Модель уроку «Політична діяльність та участь громадян в управлінні суспільством. Вибори як інструмент демократії. Види та функції засобів масової інформації. ЗМІ як засіб формування громадської думки» ("Людина і світ", 11 клас) Шаповалової Наталії, викладача соціально-економічних дисциплін Бериславського педагогічного коледжу імені В. Ф. Беньковського (Херсонська область) стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків з історії України, всесвітньої історії, курсів «Людина і світ», «Людина і суспільство» з елементами медіаосвіти і медіаграмотності.
Агітаційні плакати студентів Бериславського педагогічного коледжу імені В. Ф. Беньковського (фото надані автором уроку)
Мета: формувати громадянську та соціальну компетентність шляхом впровадження у практичну діяльність отриманих раніше знань, умінь і навичок, сприяти становленню свідомого демократичного політичного вибору та готовності до творчої реалізації рядовим громадянином політичних ролей відповідно до сучасних вимог; розкрити сутність політичної культури, політичної поведінки; сприяти формуванню свідомого протистояння молоді спробам маніпулювати ними; сприяти розвитку активної громадянської позиції; розвивати готовність стверджувати у своїй практичній політичній діяльності демократичні цінності та норми. Дати знання про сутність понять «інформація», ЗМІ, «Інформаційна революція»; визначити основні види і функції ЗМІ; розкрити роль ЗМІ у сучасному суспільному житті; продовжити формування вмінь аналізувати навчальний матеріал, робити висновки на основі отриманих знань, збирати, накопичувати, зберігати, обробляти й передавати отриману інформацію. Продовжити формування умінь і навичок аналітичної роботи студентів з джерелами інформації; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки; розширювати міжпредметні зв’язки, сприяти виробленню навичок дослідницької роботи; сприяти соціальній адаптації студентів.
Урок опублікований у авторській редакції.
Приклад передвиборчої кампанії Юлії Воронової (у формі презентації)
Приклад передвиборчої кампанії Ірини Чирки (у формі відеозвернення)
Конкурс організовано Департаментом загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України спільно з Академією української преси
Конкурс відбувся за підтримки програми Матра Міністерства закордонних справ Нідерландів