2 листопада 2019 року студенти історичних факультетів Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова разом з гостями столиці – студентами Миколаївського педагогічного університету імені В. О. Сухомлинського зіграли в медіа гру «10 днів до виборів», яку розробили експерти Всеукраїнської спілки викладачів суспільних дисциплін і громадянської освіти.
Ігровий процес був націлений на підвищення рівня усвідомлення ролі мас-медіа під час виборчої кампанії. Команди мали змогу перевірити свої знання з медіаграмотності. Викладачка Миколаївського педагогічного університету імені В. О. Сухомлинського Ганна Миколаївна Марінченко зазначила, що дана гра в сучасному світі несе суть гібридного щеплення для мозку в рамках навали медіапасток та формує новий свідомий погляд на сучасну подачу та сприймання інформації під час виборчого процесу. Заходи такого характеру демонструють, що є ефективні інструменти якісного формування медіаграмотності у сучасного виборця так, як сучасні виборчі кампанії включають масу важелів для маніпулювання свідомістю електорату.
У гравців після завершення медіагри залишилися лише приємні емоції, сформувалися навички оцінки та інтерпретації передвиборчої політичної реклами/ агітації задля розпізнавання неправдивих і оманливих обіцянок політиків. Також молодому виборцю було цікаво засвоїти нові інструменти медіаграмотності (критичного мислення, аналізу медіатекстів тощо) під час виборчого кампанії.
Проведення цього заходу стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю Академії української преси та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.