Методика: як аналізувати візуальні образи

Скористайтеся цією стратегією, щоб долучити учнів до детального аналізу зображення. Дотримуючись кроків у цій процедурі, вчителі розвивають у дітей усвідомлення історичного контексту, критичне мислення, підвищують навички спостереження і тлумачення та розробляють концептуальні методи навчання. Ви можете використовувати цю стратегію з будь-якими візуальними медіа, включаючи картини, фотографії, політичні мультфільми, агітаційні плакати або відеокліпи.

  1. Виберіть зображення

Виберіть зображення, яке підходить для глибокого аналізу. Ця стратегія аналізу працює найкраще, коли образ відображає (навмисно чи ні) певну думку, точку зору або перспективу. Візуальне мистецтво, пропагандистські образи, фотографії та політичні карикатури є гарними прикладами візуальних медіа, які відображають перспективу.

  1. Долучіть учнів до аналізу

Поділіться зображенням зі учнями, роздавши копії, проектуючи або демонструючи їх у класі. Долучати школярів треба повільно, застосовуючи наступні шість кроків, зупиняючись між кожним з них, щоб дати їм час для обдумування і записів.

Крок перший:

Попросіть учнів придивитися до картини протягом тривалого часу. Попросіть їх звернути увагу на форми, кольори, текстури, положення людей та / або предметів тощо.

Крок другий:

Попросіть учнів записати те, що вони бачать, не роблячи інтерпретації зображеного.

Крок третій:

Запитайте учнів: Які запитання ви маєте до цієї картини, на які треба відповісти, перш ніж ви зможете почати її інтерпретувати? Задайте стільки питань, скільки маєте.

Крок четвертий:

Попросіть учнів обговорити свої питання з двома іншими школярами в класі, щоб спробувати знайти відповіді.

Крок п’ятий:

Враховуючи історичний контекст і тематику твору, запитайте учнів, що художник намагається сказати (що означає цей фрагмент), і хто, на їхню думку, є цільовою аудиторією?

Крок шостий:

Обговоріть свою інтерпретацію з класом і будьте готові підтримати вашу точку зору, звернувшись до конкретних елементів зображення і того, що ви знаєте про історію того часу.

  1. Обговоріть процес

Виділіть кілька хвилин, щоб обговорити з учнями враження від процесу аналізу візуальних медіа. Для багатьох він може бути занадто повільним, але, практикуючи і обговорюючи цей процес, діти почнуть реагувати більш продумано і критично на образи, з якими вони стикаються щодня.

 

* Facing History and Ourselves – неприбуткова міжнародна організація з освітнього та професійного розвитку.

Наша місія полягає у залученні учнів різних верств до вивчення расизму, упереджень та антисемітизму з метою сприяння розвитку більш гуманного та поінформованого громадянського суспільства.

Вивчаючи історичний розвиток Голокосту та інші приклади геноциду, студенти усвідомлюють істотний зв’язок між історією та моральними виборами, з якими вони стикаються у власному житті.

 

Джерело публікації: https://www.facinghistory.org/resource-library/teaching-strategies/analyzing-images

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.