info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа "Слідство ведуть екстрасенси. Ukraine’s Psychic Challange" для використання на уроці англійської мови

20.04.2022  
Вправа "Слідство ведуть екстрасенси. Ukraine's Phychic Challange" для використання на уроці англійської мови у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Середа Світлана Леонідівна, вчителька англійської мови Журавлівського ліцею Тульчинської міської ради Вінницької області. Вправа нагороджена спеціальним дипломом за креативний підхід до інтеграції та викладання медіаосвіти. Мета […]
Детальніше ...

Вправа "Еліксир молодості. Youth elixir" для використання на уроці англійської мови

18.04.2022  
Вправа "Еліксир молодості. Youth elixir" для використання на уроці англійської мови у 7 класі є вправою-учасникею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Середа Світлана Леонідівна, вчителька англійської мови Журавлівського ліцею Тульчинської міської ради Вінницької області. Вправа нагороджена спеціальним дипломом за креативний підхід до інтеграції та викладання медіаосвіти.  Мета вправи: розвиток […]
Детальніше ...

Вправа "Секрети оголошень" для використання на уроці української літератури

13.04.2022  
Вправа "Секрети оголошень" для використання на уроці української літератури у 8 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Баранова Вікторія Миколаївна, вчителька української мови та літератури КЗ "Городнянський ліцей №2" Городнянської міської ради Чернігівської області.  Мета вправи/заняття: повторити особливості побудови оголошень та сюжетні особливості п’єси І. Карпенка-Карого «Сто […]
Детальніше ...

Вправа "Стереотипи" для використання на уроці української літератури

11.04.2022  
Вправа "Стереотипи" для використання на уроці української літератури у 7 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Баранова Вікторія Миколаївна, вчителька української мови та літератури КЗ "Городнянський ліцей №2" Городнянської міської ради Чернігівської області.  Голова журі Раїса Євтушенко, відповідальна за упровадження медіаосвіти у загальну середню освіту в МОН […]
Детальніше ...

Вправа "Інформаційний детектив" для використання на уроці історії

08.04.2022  
Вправа "Інформаційний детектив" для використання на уроці історії  є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Автор: Колісніченко Сергій Володимирович, вчитель історії Ліцею "Науковий" Кропивницької міської ради м. Кропивницький. Вправа нагороджена спеціальним дипломом за креативний підхід до інтеграції та викладання медіаосвіти.  Мета вправи/заняття: розвивати вміння учнів помічати інформаційні маніпуляції, розуміти […]
Детальніше ...

Вправа на тему «Народно-сценічний танець»

06.04.2022  
Вправа для використання на занятті у гуртку "Народний танець", перший вищий рівень, 7 рік навчання, при вивченні теми "Народно-сценічний танець" є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Лукіна Тетяна Євгенівна, акомпаніатор КЗ "Центр дитячої та юнацької творчості №6 Харківської міської ради". Вправа нагороджена спеціальним дипломом за креативний підхід […]
Детальніше ...

Вправа "Подорож до країни Інфо-медіа" для використання на уроці інформатики

04.04.2022  
Вправа "Подорож до країни Інфо-медіа" для використання на уроці інформатики у 7-8 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Безкороваєва Наталія Володимирівна, вчителька інформатики Запорізького багатопрофільного ліцею №62 Запорізької міської ради Запорізької області. Член журі  Ганна Горленко, медіапедагог, до 2020 - вчитель-методист, відмінник освіти України, вчителька економіки Хмельницької […]
Детальніше ...

Вправа "Продукування стереотипів у кіно і телебаченні" для використання на уроці англійської мови

01.04.2022  
Вправа "Продукування стереотипів у кіно і телебаченні" для використання на уроці англійської мови у 8 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Хомякова Юлія Сергіївна, вчителька англійської мови Харківського НВК №45 "Академічна гімназія" Харківської міської ради Харківської області.  Член журі Оксана Волошенюк, керівница медіаосвітніх програм АУП, прокоментувала вправу: "Як […]
Детальніше ...

Вправа "Чи всі ми рівні?" для використання на уроці географії

30.03.2022  
Вправа "Чи всі ми рівні?" для використання на уроці географії у 8 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Автор: Горобець Артем Якович, вчитель географії Одрадівського ліцею Новотроїцької селищної ради Херсонської області.  Член журі Руслан Шаламов, кандидат біологічних наук, заслужений вчитель України так прокоментував цю роботу: "Це унікальна […]
Детальніше ...

Комплекс вправ “Зґарди” для використання на уроці української літератури у 7 класі

28.03.2022  
Комплекс вправ "Зґарди" для використання на уроці української літератури у 7 класі при вивченні теми «Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників. Образ тухольської громади: роль і місце кожного в суспільному житті» є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. […]
Детальніше ...
1 11 12
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram