info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Тварини. Особливості будови тварин

06.07.2021  
Мета вправи: навчитися визначати особливості будови тварин за їх зовнішнім виглядом, удосконалити навичку порівнювати біологічні об’єкти, сформувати розуміння наявності біологічного підґрунтя міфічних образів; навчитися помічати візуальні аспекти тваринних мультиплікаційних героїв, що покликані емоційно впливати на глядача, усвідомити наявність мотивів у діях мультиплікаторів під час вибору форм і кольорів тваринних мультиплікаційних героїв ПІБ автора(ки): Ліповченко Мирослав […]
Детальніше ...

"Надзвичайні пригоди Алі в країні Недоладії"

06.07.2021  
Мета - ознайомити учнів із поняттям "спам", навчати учнів з обережністю ставитися до розсилок і рекламної інформації, що розповсюджується у мережі інтернет; розвивати навички критичного мислення, виховувати медіаграмотність у підростаючого покоління
Детальніше ...

Календарно-обрядові пісні. Пісні зимового циклу. «Щедрик, щедрик, щедрівочка»

06.07.2021  
Під час виконання вправи учні переконуються в тому, що візуальна інформація не завжди відповідає о́бразам, створеним уявою під час «сліпого прослуховування» твору, що може впливати як на сприйняття самого твору, так на емоції й дії глядача.
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці української літератури у 5 класі при вивченні теми «Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні Євгена Гуцала «Лось». Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра»

30.06.2021  
Вправа для використання на уроці української літератури у 5 класі при вивченні теми «Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні Євгена Гуцала "Лось". Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Лукьяненко Дарія В'ячеславівна, вчителька української мови […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці математики у 6 класі при вивченні теми «Відсотки»

23.06.2021  
Вправа для використання на уроці математики у 6 класі при вивченні теми «Відсотки» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Автор: Дмитрієв Андрій Костянтинович, вчитель математики Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15. Мета вправи/заняття: розвиток уважності, критичного мислення,практичне застосування знань про відсоткові розрахунки Короткий опис вправи, анотація: аналіз запропонованої статті,пошук помилок. […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці історії у 5 класі при вивченні теми «Пам’ятки історії незалежної України»

22.06.2021  
Вправа для використання на уроці історії у 5 класі при вивченні теми «Пам'ятки історії незалежної України» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Автор: Рубленко Владислав Миколайович, вчитель історії комунального закладу "Маріупольська загальноосвітня школа №19 Маріупольської міської ради Донецької області". Мета уроку: надати п’ятикласникам текстову та візуальну інформацію про пам’ятки історії незалежної […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці біології у 5 класі при вивченні теми «Хижаки і травоїдні»

17.06.2021  
Вправа для використання на уроці біології у 5 класі при вивченні теми «Хижаки і травоїдні» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Автор: Левків Сергій Петрович, вчитель біології, екології, інформатики, директор Чуднівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Чуднівської міської ради Житомирської області.  Мета вправи/заняття: сформувати у дітей базові навички співробітництва, вміння збирати і […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці історії у 6 класі при вивченні теми «Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції»

16.06.2021  
Вправа для використання на уроці історії у 6 класі при вивченні теми «Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Довга Любов Григорівна, вчителька історії Великокаратульської гімназії Переяславської міської ради. Мета вправи/заняття: дати уявлення про побут та повсякденне життя стародавніх греків, пояснити терміни й поняття […]
Детальніше ...

Вправа для використання у 5-6 класі при вивченні теми «Я та інформаційний простір»

15.06.2021  
Вправи для використання  у 5-6 класі при вивченні теми «Я та інформаційний простір» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гой Оксана Василівна, практичний психолог Навчально-реабілітаційного центру Івано-Франківської міської ради.  Мета вправи/заняття: систематизувати знання в сфері інформаційного простору, оволодіти основними поняттями медіаграмотності та розвинути навички критичного мислення та вислолювання. Короткий опис […]
Детальніше ...

Вправа "Res publicа" для використання на уроці історіїу 6 класі при вивченні теми «Золота доба» Римської республіки»

14.06.2021  
Вправи для використання на уроці історії у 6 класі при вивченні теми «Золота доба» Римської республіки» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Красникова Ганна Семенівна, вчителька історії Закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Бердянської міської ради Запорізької області. Мета вправи/заняття: 1. розвиток навичок критичного та креативного мислення; 2. розвиток […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram