info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Що я знаю про туберкульоз?»

03.08.2021  
Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Що я знаю про туберкульоз?» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Бондаренко Світлана Леонідівна, вчителька хімії та основ здоров'я Комунального закладу освіти "Навчально-виховний комплекс №122 "загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад" Дніпровської міської ради.  Мета вправи/заняття: […]
Детальніше ...

Вправа для використання при вивченні теми «Інформація, її зберігання, систематизація та способи передачі»

29.07.2021  
Вправа для використання при вивченні теми «Інформація, її зберігання, систематизація та способи передачі» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Жернова Вікторія Сергіївна, учителька учителька історії, бібліотекарка Ізюмської гімназії №1 Ізюмської міської ради Харківської області.  Форма організації занять: груповий проект Хід заняття: Робота над темою розрахована на 2 години і вміщує  […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці англійської мови у 6 класі при вивченні теми «Покупки. Пакування продуктів»

23.07.2021  
Вправа для використання на уроці англійської мови у 6 класі при вивченні теми «Покупки. Пакування продуктів» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Шевченко Марія Миколаївна, вчителька англійської мови Комунального закладу "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №45 Маріупольської міської ради Донецької області".  Мета вправи/заняття: ознайомити учнів з техніками переконання, які часто […]
Детальніше ...

Вправа "Медіа-поляна" для використання на уроці основ здоров'я у 6 класі при вивченні теми «Харчування і здоров’я. Аналіз маркування харчових продуктів»

21.07.2021  
Вправа "Медіа-поляна" для використання на уроці основ здоров'я у 6 класі при вивченні теми «Харчування і здоров'я. Аналіз маркування харчових продуктів» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гребеніченко Юлія Михайлівна, методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Комунального навчального закладу Київської обласної ради "Київський обласний інститут […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці української літератури у 5 класі при вивченні теми «Василь Симоненко. Цікаві сторінки з дитинства митця»

20.07.2021  
Вправа для використання на уроці української літератури у 5 класі при вивченні теми «Василь Симоненко. Цікаві сторінки з дитинства митця» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Стрижак Віталіна Миколаївна, вчителька української мови та літератури Білозірської гімназії – філія Білозірського ліцею – опорного закладу загальної середньої освіти Білозірської сільської ради Черкаського […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці математики у 6 класі при вивченні теми «Стовпчасті діаграми»

19.07.2021  
Вправа для використання на уроці математики у 6 класі при вивченні теми «Стовпчасті діаграми» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Козлова Світлана Сергіївна, вчителька математики Харківської гімназії №46 ім. М.В. Ломоносова Харківської міської ради Харківської області.  Мета вправи: Створити умови для вироблення в учнів математичної компетентності, розвитку медіаграмотності, зокрема вміння […]
Детальніше ...

Вправа «Знайди помилки» для використання на уроці хімії та природознавства у 5 класі при вивченні теми «Різноманітність рослин»

15.07.2021  
Вправа "Знайди помилки" для використання на уроці хімії та природознавства у 5 класі при вивченні теми «Різноманітність рослин» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Шахрай Тетяна Михайлівна, вчителька хімії та природознавства Шепетівської ЗОШ №1 ім. М.Островського м. Шепетівка Хмельницької області. Мета вправи/заняття: сформувати в учнів вміння аналізувати інформацію природничого змісту, […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці біології у 6 класі при вивченні теми «Різноманітність плодів»

09.07.2021  
Вправа для використання на уроці біології у 6 класі при вивченні теми «Різноманітність плодів» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Шепенюк Ірина Миколаївна, старший викладач кафедри методики викладання  природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, вчитель біології та основ здоров'я Чернівецького філософсько-правового ліцею №2 Чернівецької міської ради.  Мета вправи/заняття: […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці зарубіжної літератури у 5 класі при вивченні теми «Аліса в Країні Instagram»

08.07.2021  
Вправа для використання на уроці зарубіжної літератури у 5 класі при вивченні теми «Аліса в Країні Instagram» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Костюкова Юлія Олександрівна, вчителька російської мови і зарубіжної літератури КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №45 Маріупольської міської ради Донецької області".  Мета вправи: Ознайомити учнів з правилами […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці історії у 6 класі при вивченні теми «Антична цивілізація та її сусіди (частина 2)»

06.07.2021  
Вправа для використання на уроці історії у 6 класі при вивченні теми «Антична цивілізація та її сусіди (Частина 2)» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Білоус Людмила Миколаївна, вчителька історії та правознавства ОЗЗСО Розумівська школа Долинської сільської ради. Мета вправи/заняття:  згадати, повторити та систематизувати основний фактичний матеріал з історії античної […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram