info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Веб-квест "Розумій та аналізуй".

07.11.2022  
Вчитель.      Слово «фейк» міцно увійшло в наше повсякденне життя: у 2020 р. вже 77% українців знали про існування дезінформації в медіа. Проте 58% з них не вважали це серйозною проблемою, а 62% були переконані у власній здатності розпізнати неправдиву новину. Ця впевненість не підтвердилася практичним тестом, який проводили соціологи. Результати показали, що у […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі (2 частина)

04.07.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Вправа «Декодуємо зображення» – А зараз ми поговоримо ще про одного котика. Його світлину побачила у себе в стрічці у фейсбуці. Багато хто лайкнув або запостив її, не замислюючись над тим, що хотіли нам сказати цим зображенням. Мінідискусія – Чи можна постити інформацію в соцмережах, не проаналізувавши її? – Роздивіться світлину. – Що […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ. Заняття 2

04.07.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Ми вже говорили, що більшість людей на планеті любить тварин. Наші воїни ЗСУ посеред них, як і пожежники, рятувальники. Тожму розглянемо світлини з ними. Фронтальна робота. – Аналіз світлин. Виділення істотних ознак, якими бойовий котик на кожному фото різниться від решти.                 […]
Детальніше ...

Український національний визвольний рух у роки Другої світової війни. Російськи фейки VS Історичні факти

01.07.2022  
Основні питання теми: Розгортання українського національного визвольного руху у роки Другої світової війни. Діяльність ОУН та бойовий шлях УПА. Фейки російської пропаганди про українців у Другій світовій війні. Регламент уроку І. Вступна частина – до 8 хв. ІІ. Основна частина  – 25 – 28 хв. ІІІ. Заключна частина – 10 – 12 хв. Основні поняття […]
Детальніше ...

Історичний мем

01.07.2022  
Використання: на уроці «Українські землі у складі Чехословаччини. Карпатська Україна». Вправа може бути використана і в якості додаткового домашнього завдання. у ході практичного заняття «Срібна земля. Третя спроба утвердження незалежності України у XX ст.» Учням пропонується переглянути запропоновані меми, які стосуються Карпатської України і дати відповіді на запитання (письмово або усно). На виконання вправи відводиться […]
Детальніше ...

Розвінчуємо міфи від квазіісторика путіна

30.06.2022  
Вступ – 5 хвилин Учитель. 21 лютого видатний історик сучасності  президент російської федерації путін оголосив про визнання «незалежності» частини окупованих українських територій (так званих «лнр» та «днр»). Під час свого, як завжди, довгого звернення, між покашлюваннями і покрякуваннями, лідер «свєрхдєржави» вкотре представив своє хворобливе уявлення історії України. Зокрема, центральною у «історичному екскурсі в минуле» від […]
Детальніше ...

Інформаційна безпека – твій шлях до перемоги! Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті ( 7 клас)

29.06.2022  
Розпочинаємо заняття з опитування Опитування та обговорення питань   Для опитування можна використати  mentimeter (https://www.mentimeter.com/)  або обговорити з учнями запропоновані питання  без застосунку.                                                                            Отже: людям подобається ділитися новинами, незвичайними подіями, бути не тільки свідком, а й першоджерелом. Однак слід пам’ятати, що в умовах воєнного стану треба бути обережним, публікуючи фото, відео чи коментар. Отже, це […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі (1 частина)

29.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Більшість людей на планеті любить тварин. Хтось собачок, котиків, єнотиків, мавпочок, тигриків, ведмедиків, хтось папужок, півників, гусиків, хтось вужиків, удавчиків, хамелеончиків… Маленький Принц з однойменної повісті відомого французького письменника ХХ століття Сент Екзюпері, сказав, що ми несемо відповідальність за тих, кого приручили. – Яка тваринка вам найбільше подобається? – Сьогодні […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram