info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

МЕДІАГРАМОТНЕ МАЙБУТНЄ УКРАЇНЦІВ

22.03.2016  

Ознайомитися з виданням >>>

19 березня під час Четвертої міжнародної науково-методичної конференції «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи» в місті Києві було презентовано посібник для вчителя «Медіаграмотність на уроках суспільних дисциплін».

 

У 2015 році Академія української преси, за підтримки програми МАТРА Міністерства закордонних справ Королівства Нідерландів, апелювала до царини суспільних дисциплін, яка найближче знаходиться до новітньої історії. Було створено і видано посібник «Медіаграмотність на уроках суспільних дисциплін». Це перша спроба інтеграції медіаграмотності у викладання суспільних дисциплін. Підручник рекомендовано Міністерством освіти і науки України.

«Сьогодні ми досить часто зустрічаємося з ситуацією, коли намагаються упереджено подати історичні події. І хоча новітня історія лише прокладає шлях, в нашому посібнику педагоги матимуть змогу дізнатися, як навчити учнів знаходити потрібну інформацію і переконуватися в її достовірності, як відокремлювати пропаганду від фактів, фільтрувати інформацію в ситуаціях конфлікту та багато іншого», – зазначає Оксана Волошенюк, менеджер медіаосвітніх програм Академії української преси, співавтор і науковий редактор посібника.

«Медіаосвіта має носити інтегрований характер. Такий підхід ми використали в презентованому посібнику «Медіаграмотність на уроках суспільних дисциплін» де запропонували практичні вправи, що можуть бути використані вчителем на уроках з історії України, всесвітньої історії та з курсу «Людина і світ». Вправи є інтерактивними, спрямовані на формування критичного мислення і включають роботу з різними видами та джерелами мас-медіа. Матеріал підібрано з врахуванням вікових особливостей учнів та з метою розвитку їх пізнавального інтересу до медіаосвіти», повідомляє Тетяна Мелещенко, кандидат історичних наук, доцент кафедри методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти факультету історичної освіти НПУ імені М. П. Драгоманова, співавтор.

Усі учасники конференції отримали примірник видання, який презентують у своїх навчальних закладах. 

tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram