МАЙСТЕР-КЛАС від авторки посібника «МЕДІАОСВІТА НА ЗАНЯТТЯХ З ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ» Ганни Горленко
Учасниці презентації:
Оксана Волошенюк, менеджерка медіаосвітніх програм Академії української преси та наукова редакторка і авторка ідеї: «Ідея посібника прийшла до мене більше трьох років тому в Херсоні, коли мені задали питання, чому я в своєму виступі висловлююсь щодо тем медіавласності, пропаганди, стандартів новин тощо, але нічого щодо того як застерегтися від реклами нульових кредитів». Відповідь на це питання я змогла сформувати переважно завдяки Ганні Горленко.
Ганна Горленко, авторка посібника: Чи усвідомлюємо ми, що джерела фінансової інформації: грошові купюри, платіжні картки, акції, облігації, фінансові документи: код платника податків; фіскальні та розрахункові чеки, квитанції, векселі, відомості, окремі види правових документів; акти права власності, сертифікати, ліцензії, угоди, контракти тощо; різні види реклами (зокрема, слова або картинки на товарах, упакуванні, постери, флаєри тощо) – це також медіа і стосовно кожного з них можна дати відповіді на основні питання, які характеризують медіа.