Конкурс планів-конспектів Уроку миротворчості «Учителі змін» для учителів освітніх закладів Донецької, Луганської,
Одеської, Херсонської,Запорізької областей України
Мета й завдання: підвищення професійної компетенції учителів у класно-урочній та позаурочній роботі з учнями для просування демократичних цінностей держави, навичок управління конфліктами та налагодження мирного діалогу в громаді.
Правила участі у конкурсі:
- До конкурсу запрошуються учителі загальноосвітніх навчальних закладів, а також особи, які мають право викладання в загальноосвітніх навчальних закладах, та закладах позашкільної освіти, громадяни України з педагогічною освітою.
- Конкурсанти надсилають заповнену заявку (див. додаток) разом з планом-конспектом уроку на адресуgalyna.usatenko@gmail.com до 10 лютого 2016 року.
- Плани – конспекти, подані на Конкурс, розглядаються членами журі до 25 лютого 2016 року.
- Визначення переможців Конкурсу та церемонія нагородження відбудеться 29 лютого 2016 року в м. Києві.
- Журі конкурсу формується департаментом загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України спільно з проектом «Українська миротворча школа».
- Плани-конспекти уроків можуть бути опубліковані у виданнях (в т.ч. електронних) Міністерства освіти і науки України та проектом «Українська миротворча школа»
- Конкурс буде відбуватися за двома номінаціями:
- Номінація 1: «Учителі змін: розвиток культури добросусідства й миротворчої освіти на Сході України» – позакласні години та позаурочні заходи;
- Номінація 2: «Учителі змін: миротворча освіта на уроках історії, мови, літератури, географії».
План-конспект, поданий на конкурс:
План-конспект уроку повинен містити: чітко сформульовані тему, мету, завдання уроку чи позаурочного заходу/позакласної години, перелік необхідного обладнання; бібліографію; чітко визначену структуру, опис дій учителя та учнів на кожному етапі уроку.
Авторське право на оригінальні, створені в рамках Конкурсу конспекти зберігається за їх авторами. На авторів конспектів розповсюджується ст.50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» від 23.12.1993 № 3792-XII.
Оцінювання конкурсних робіт
При оцінюванні планів-конспектів уроків, поданих на Конкурс будуть враховуватись такі критерії:
- наявність змістовного наповнення уроку/заходу компонентом миротворчості, толерантності, діалогу в громаді, центром якого є освітній заклад;
- різноманітність методичних підходів та оригінальність самої розробки;
- використання інноваційних методик і вправ, їх доцільність;
- застосування групових та індивідуальних форм роботи на уроці;
- творчий підхід автора до створення додаткових матеріалів для уроку;
- грамотність оформлення, відповідність технічним вимогам.
Плани-конспекти, подані на Конкурс, що відповідають його вимогам, й схвально оцінені журі, будуть розміщені на сайті Української миротворчої школи http://peace.in.ua.
Журі розглядає матеріали та визначає на конкурсній основі переможців і лауреатів Конкурсу. Переможцем вважають учасника, який зайняв перше місце, лауреатами – учасників, які зайняли друге та третє місця.
Переможці та лауреати Конкурсу нагороджуються дипломами та цінними призами.
Конкурс відбувається на підтримки програми Посольства Великої Британії в Україні.
За додатковою інформацією прохання звертатися до Координатора конкурсу, Галини Усатенко galyna.usatenko@gmail.com – координатора освітнього напрямку Української миротворчої школи.
ДОДАТОК – Заявка
Прізвище та Ім’я | Місто, № школи | Дисципліна, яку викладає учитель та категорія | Вік та стать | Причина участі в Конкурсі та можливість використання запропонованої розробки. |
Етапи Конкурсу:
№ кроку | Активності і заходи, що пропонуються | Строки, локація | Відповідальний | Фінансове забезпечення |
1. | Розробка положення про Конкурс, формування необхідних документів і матеріалів для Конкурсу. Координація діяльності із Міністерством освіти і науки України | Київ,
Грудень 2015 р. |
Галина Усатенко
Ігор Семиволос |
УМШ |
2. | Поширення інформації про Конкурс, залучення щонайширшого кола освітянської спільноти до конкурсу (включно з виїздами в регіони) | Грудень 2015 р. – січень 2016 р. | Галина Усатенко
Маргарита Араджионі Координатори регіонів в рамках УМШ |
УМШ |
3. | Проведення конкурсу та збір робіт | Січень – лютий 2016 р. | Галина Усатенко | УМШ |
4. | Формування складу журі Конкурсу | січень 2016 р. | МОН
Ігор Семиволос Галина Усатенко |
УМШ |
5. | Консультування учасників конкурсу у ході його проведення | січень 2016 р. | Галина Усатенко
Маргарита Араджионі |
УМШ |
6. | Підготовка публікацій у ЗМІ про стратегію і практику Миротворчої освіти, розробленої УМШ | Січень-лютий 2016 р. | Галина Усатенко | УМШ |
7. | Робота журі над допущеними до конкурсу матеріалами | 10 – 25 лютого 2016 р. | Члени журі | УМШ |
8. | Підготовка до публікації матеріалів, поданих на конкурс (онлайн формат на сайті Української миротворчої школи) | лютий 2015 р. | Галина Усатенко | УМШ |
9. | Редагування, верстка, дизайн, друк планів-конспектів уроків, які стали переможцями та лауреатами Конкурсу | Лютий 2016 року | Галина Усатенко | УМШ |
10. | Поширення матеріалів в освітні заклади України спільно з МОН | Лютий – березень 2016 р. | МОН
Галина Усатенко |
УМШ |
11. | Оголошення результатів Конкурсу та нагородження переможців | 29 лютого 2016 р., м. Київ | Ігор Семиволос | УМШ |
12. | Конференція«Миротворча освіта в Україні» | 29 лютого 2016 р., м. Київ | МОН
Галина Усатенко |
УМШ |