Конкурс мініпроєктів «Не залипай на фейки! Будь медіаграмотним!»

Медіаграмотність сьогодні невід’ємна частина медіаспоживання. Молодь є однією з найбільш вразливих груп у контексті поширення недостовірної інформації. Академія української преси у партнерстві з Медійною програмою в Україні запрошують до участі у конкурсі мініпрoєктів, які активно залучатимуть молоде покоління до засвоєння актуальних знань та навичок з медіаграмотності. У рамках конкурсу будуть підтримані проєкти, які сприятимуть розвитку медіаграмотності, прийняттю поінформованих рішень, посилюють стійкість до дезінформації, формуються навички критичного мислення.

Пріоритетні теми конкурсу:

  • інструменти медіаграмотності (критичне мислення, фактчекінг, аналіз медіатекстів, ціннісний аналіз тощо);
  • формування навичок оцінки та інтерпретації медійної інформації задля розпізнавання маніпуляцій, у тому числі в сфері наукової інформації;
  • створення просвітницького медіаконтенту для розвитку медіаграмотності як учнівства, так і громади.

Бажано під час реалізації мініпрoєктів використати матеріали освітньої платформи «Абетка вакцинації чи освітнє щеплення від дезінформації: від А до Я» https://medialiteracy.org.ua/abetka/ –  це актуальний освітній контент, який формує стійкість до дезінформації та маніпуляцій на тему вакцинації; заохочує до самостійного вивчення інформації та її критичного осмислення.

Конкурсні проєкти можуть включати, але не обмежуватися проведенням освітніх семінарів, тренінгів, воркшопів, таборів, баркемпів, освітніх квестів, турнірів (у тому числі в дистанційній формі), виставок тощо.

Хто може податись: заклади освіти, бібліотеки, громадські організації, ініціативні групи, приватні підприємці, які надають освітні послуги.

Фінансові умови: бюджет проєкту має складати максимально 2 000 доларів США.

Як податись: заявники надсилають проєктну пропозицію та деталізований бюджет проєкту шляхом заповнення анкети за посиланням: https://forms.gle/14FdqWWom3BBjErq6

Останній термін подання заявок: 25 березня 2022 року.

Результати конкурсу будуть оголошені на сайті АУП (www.aup.com.ua) та надіслані на електронні адреси заявників 4 квітня.

Термін реалізації і звітування проєктів: 7 квітня – 15 вересня 2022 року.

Проєктна пропозиція має включати наступні розділи (обсяг до 3 сторінок)

І. Інформація про заявника

ІІ. Опис проєкту

  1. Назва проєкту.
  2. Опис цілей та завдань проєкту.
  3. Період виконання проєкту із деталізованим календарним планом.
  4. Очікувані результати проєкту.
  5. Індикатори за допомогою яких будуть вимірюватись досягнення результатів.
  6. Моніторинг та оцінка ефективності проєкту: в рамках проєкту має бути передбачене вхідне та вихідне тестування рівня медіаграмотності учасників, а також організація має взяти зобов’язання через 3 міс. після завершення заходів повторити це тестування/анкетування.
  7. Коротка інформація про експертів (тренерів) проєкту (Увага! Досвід експертів та тренерів, залучених до навчальних подій, має бути не меншим, аніж 4 роки тренерської діяльності в сфері медіаосвіти).
  8. Партнери проєкту та їх роль у реалізації запланованих активностей.

ІІІ. Бюджет проєкту

Детальний бюджет проєкту додається до заявки-анкети у форматі Excel. Форму можна завантажити за посиланням>>>

Критерії оцінки:

  • Заявник має право подавати заявку.
  • Проєкт відповідає пріоритетним темам конкурсу.
  • Цілі, завдання, види діяльності та очікувані результати є реалістичними та чітко визначеними.
  • Проєкт може досягнути очікуваних результатів у зазначений період часу.
  • Бюджет є реалістичним та обґрунтованим.

При виникненні запитань звертайтесь до менеджерки медіаосвітніх програм Оксани Волошенюк за телефоном 067-504-98-02, або електронною поштою oksana@aup.com.ua

Наші посібники «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди»«Практична медіаграмотність» створені за підтримки Медійної програми в Україні, також допоможуть віднайти необхідні інструменти для досягненням цілей ваших проєктів.

Даний конкурс виконується за підтримки проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Медійна програма в Україні», що реалізується міжнародною організацією Internews. Ця програма зміцнює українські медіа та розширює доступ до якісної інформації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.