Вправа "Хімія в рекламі: як нам продають продукти?" для використання на уроках біології, географії, інформатики, математики, хімії у 7-11 класах є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу вправ "STEM та медіаграмотність: навчись аналізувати світ".
Авторка: Назарчук Ірина, вчителька хімії, біології, екології КЗ "Жмеринський ліцей №4".
Короткий опис вправи, анотація:
Учні аналізують рекламні оголошення про хімічні продукти, щоб виявити неправдиві або перебільшені рекламні обіцянки, використовуючи знання з хімії.
Мета вправи/заняття:
Навчити учнів критично оцінювати рекламні твердження про хімічні продукти та виявляти фейкові обіцянки, використовуючи знання хімічного складу продуктів.
Необхідне обладнання/матеріали:
Рекламні відео або оголошення про хімічні продукти (косметика, чистячі засоби), комп'ютери/планшети.
Детальний опис вправи/уроку:
Учні переглядають рекламні оголошення або відео про хімічні продукти (наприклад, косметику чи побутову хімію).
Вони досліджують склад продукту та оцінюють, чи відповідає реклама правді.
Учні визначають, чи є заявлені властивості (наприклад, «100% натуральний» або «екологічно чистий») достовірними, з точки зору хімії.
Після аналізу вони створюють відео або презентацію, де спростовують або підтверджують рекламні твердження.
Очікувані результати:
Учні зможуть розпізнавати неправдиві або перебільшені рекламні обіцянки та критично аналізувати хімічний склад продуктів.
Підсумок / рефлексія:
Учні обговорюють, які хімічні знання допомогли їм спростувати рекламні обіцянки, та діляться своїми висновками.
Список використаних джерел