info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Хімія в рекламі: як нам продають продукти?

08.04.2025  

Вправа "Хімія в рекламі: як нам продають продукти?" для використання на уроках біології, географії, інформатики, математики, хімії у 7-11 класах є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу вправ "STEM та медіаграмотність: навчись аналізувати світ".

Авторка: Назарчук Ірина, вчителька хімії, біології, екології КЗ "Жмеринський ліцей №4". 

Короткий опис вправи, анотація:

Учні аналізують рекламні оголошення про хімічні продукти, щоб виявити неправдиві або перебільшені рекламні обіцянки, використовуючи знання з хімії.

Мета вправи/заняття:

Навчити учнів критично оцінювати рекламні твердження про хімічні продукти та виявляти фейкові обіцянки, використовуючи знання хімічного складу продуктів.

Необхідне обладнання/матеріали:

Рекламні відео або оголошення про хімічні продукти (косметика, чистячі засоби), комп'ютери/планшети.

Детальний опис вправи/уроку:

Учні переглядають рекламні оголошення або відео про хімічні продукти (наприклад, косметику чи побутову хімію).

Вони досліджують склад продукту та оцінюють, чи відповідає реклама правді.

Учні визначають, чи є заявлені властивості (наприклад, «100% натуральний» або «екологічно чистий») достовірними, з точки зору хімії.

Після аналізу вони створюють відео або презентацію, де спростовують або підтверджують рекламні твердження.

Очікувані результати:

Учні зможуть розпізнавати неправдиві або перебільшені рекламні обіцянки та критично аналізувати хімічний склад продуктів.

Підсумок / рефлексія:

Учні обговорюють, які хімічні знання допомогли їм спростувати рекламні обіцянки, та діляться своїми висновками.

Список використаних джерел

  1. Лабенко О. В., Шакун Н. В., Заїка Т. П. (2023). Критичне мислення та медіаграмотність у цифрову епоху: виклики та можливості для української освіти. Перспективи та інновації науки (Серія “Педагогіка”, Серія “Психологія”, Серія “Медицина”), 12(30). 331-345.
  2. Концепція впровадження медіаосвіти в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.mediasapiens.ua/material/koncepciyavprovadzhen nya-mediaosviti-v-ukrayini
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram