День 3. Медіалабораторія для студентів «THE GUARDIAN OF JOURNALISM»

Класичні історії чи сучасний сторітелінг. Яку структуру, сюжет, героя оберете ви та напишите за пару хвилин? Це завдання третього дня медіалабораторії для студентів «THE GUARDIAN OF JOURNALISM»

«Журналіст розповідає історію, коли просто повідомляє факт, ­­­­­­­­­- вважає професор, доктор наук, президент АУП Валерій Іванов. ­– Але гарна історія ніколи не обмежується тільки фактами. Тут завжди знайдеться місце іншим елементам привертання уваги. Як застосувати літературні прийоми в журналістському матеріалі, як провести баланс між емоціями та достовірністю, як перевірити матеріал на дотримання журналістських стандартів – запланували розповісти та навчити третього дня медіалабораторії».

Студенти пройшлися із Жанною по етапах планування історії, гралися з формами і змістом сценарію, обговорювали героїв та якими чином в історію можна додати емоційність та драматургію.

 «Я зацікавилася історіями в університеті, коли в мене з’явився предмет – теорія драматургії. Сьогоднішній тренінг я би хотіла посвятити своїй викладачці цього предмету, якої не стало тиждень тому – Ганні Липківській, – ділиться враженнями медіатренерка, менторка та експертка АУП Жанна Кузнєцова. ­­- Загалом, мистецтво розповідати історії старе як сам світ, але вчитися робити це професійно потрібно усе життя. Якщо людина занурюється в цю тему, то зупинити її неможливо і вона поглинатиме всю інформацію про сторітелінг».

Жанна звертає увагу, що гарний матеріал завжди починайте з визначення теми, ідеї та мети. Історія має вказати, що навчила нового, що зроблено важливого та значущого, які перешкоди були подолані до фіналу.

І знову обговорення, редагування, виправлення та покращення кінцевого матеріалу – історії, яка має захопити серця та думки аудиторії.

Четвертий день медіалабораторії буде присвячено створенню контент-стратегії та просуванню у соціальних мережах.

Медіалабораторія для студентів відбувається завдяки нашому спільному проєкту між Академією української преси та міжнародною організацією Internews. Вона впроваджує «Медійну програму в Україні» за фінансування Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Ця програма зміцнює українські медіа та розширює доступ до якісної інформації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *