«Важливість новини. Як зрозуміти, чи буде цікавий матеріал аудиторії», - з такого завдання розпочався перший день онлайн медіалабораторії для студентів «THE GUARDIAN OF JOURNALISM».
«Телевізійні новини залишаються важливою складовою інформаційного простору, інтерес до них завжди на високому рівні, - стверджує професор, доктор філологічних наук, президент АУП Валерій Іванов. - Навіть якщо людина стверджує, що телебачення не дивиться, вона споживає ці новини через соціальні мережі чи сайти-агрегатори. Як створювати матеріали в цій ніші – завдання першого дня медіалабораторії для студентів».
Дивилися сюжети новин українських телеканалів та розбирали чим вони зачепили (чи могли зачепити, якщо були нецікавими) понад двадцяти студентів-журналістів із різних українських університетів.
«Додайте в новину емоцій, - рекомендує медіатренер АУП, випускаючий редактор новин «Факти» (ICTV), журналіст–міжнародник Андрій Гетьман. - І не потрібно при інтерв’юванні проговорювати тему з героєм наперед, є вирогідність, що він не повторить все так цікаво як у перший раз».
Студенти обговорювали та пропонували свої варіанти покращити сюжети, запитували лайф-хаки та ділилися своїми вдалими чи невдалими практиками в роботі журналістом.
Андрій Гетьман розповідав про прийоми, які роблять відео матеріал яскравим і динамічним (так, не забуваємо про картинку!) та що робити обов’язково і як проявити креативність (не забуваємо про роботу в кадрі!).
"Якщо бачите, що щось відбувається - діставайте хоч телефон і знімайте, - ділиться Андрій. - Якщо подія не цікава, з телефону завжди відео можна пізніше видалити. Гірше, коли подія варта, а ви нічого не відзняли".
Другий день медіалабораторії буде присвячений аудіоподкастам та як візуалізуватися за рахунок аудіо.
Медіалабораторія для студентів відбувається завдяки нашому спільному проєкту між Академією української преси та міжнародною організацією Internews. Вона впроваджує «Медійну програму в Україні» за фінансування Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Ця програма зміцнює українські медіа та розширює доступ до якісної інформації.