АНІМАЦІЯ НА ТЕМУ “Реклама як метод маніпулювання”

Конкурсну роботу анімація на тему “Реклама як метод маніпулювання” можна використовувати уроках та виховних заходах з медіаграмотності, правознавства, основах здоров’я тощо, вивчаючи низку тем про свободу думки, маніпулювання, реклами, вплив цифрової техніки на мислення.

Робота є переможницею конкурсу «Моя школа – медіаграмотна».

Автор: Корбут Кирило Андрійович, учень 11 класу Миколаївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 Миколаївської міської ради Слов’янського району Донецької області. 

Мета:

  • виокремити деякі типи реклами, які по-різкому переконують аудиторію або маніпулюють нею; 
  • підкреслити, що потрібно вчасно розірвати маніпуляційне коло, аби не стати його складовою.

Актуальність:

Анімація через три типи реклами переносить у світ типового телеглядача сучасності. Музичні фрагменти після відеороликів під час технічних перешкод зображають асоціації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.