Аналіз аудіовізуальних медіатекстів

На рубежі XXI століття відбулася остаточна переорієнтація більшої частини аудиторії від друкованого тексту до аудіовізуального, тому обговорення питання про необхідність медіаосвіти, на наш погляд, вже належить минулому, його актуальність сьогодні – аксіома.

У пропонованій читачеві монографії розглядається технологія аналізу аудіовізуальних медіатекстів різних видаів та жанрів (як «масової культури», так і арт-хауса), що відповідає основному спектру медіаосвітніх завдань вищої школи, особливо при навчанні майбутніх культурологів, мистецтвознавців, соціологів, філологів, психологів, педагогів.

Пропонуємо ознайомитися з роботою Олександра Федорова за посиланням >>> 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *