Вправа "Кібербулінг" для використання на уроках інформатики у 5-7 класах є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу вправ "STEM та медіаграмотність: навчись аналізувати світ".
Авторка: Лацановська Ірина, вчителька інформатики ліцею "Успіх" Доманівської селищної ради Миколаївської області.
Короткий опис вправи, анотація: Класифікувати учасників конфлікту (визначити поняття «Агресор», «Жертва», «Спостерігач».
Мета вправи/заняття: Підвищити обізнаність учнів про кібербулінг, навчити їх розпізнавати його ознаки, наслідки і способи протидії.та вміти класифікувати учасників конфлікту.
Необхідне обладнання/матеріали: комп’ютер, (телефон, планшет)
Детальний опис вправи/уроку: Відсканувати QR-код або перейти за посиланням. Виконати вправу.
Завдання вправи: Класифікуй учасників конфліктів
Очікувані результати: підвищення обізнаності учнів про цю серйозну проблему, виховання співчуття та відповідальності, а також формування навичок, які допоможуть їм діяти в ситуаціях булінгу в Інтернеті
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: Заохотити учнів бути уважними до своїх онлайн-друзів і підтримувати один одного.
Використані джерела:
https://www.stopbullying.gov/cyberbullying/what-is-it
Підручник «Інформатика» 6 клас (автори Н.Морзе, О.Барна)