info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Кібербулінг

20.05.2025  

Вправа "Кібербулінг" для використання на уроках інформатики у 5-7 класах є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу вправ "STEM та медіаграмотність: навчись аналізувати світ".

Авторка: Лацановська Ірина, вчителька інформатики ліцею "Успіх" Доманівської селищної ради Миколаївської області. 

Короткий опис вправи, анотація: Класифікувати учасників конфлікту (визначити поняття «Агресор», «Жертва», «Спостерігач».

Мета вправи/заняття: Підвищити обізнаність учнів про кібербулінг, навчити їх розпізнавати його ознаки, наслідки і способи протидії.та вміти класифікувати учасників конфлікту.

Необхідне обладнання/матеріали: комп’ютер, (телефон, планшет)

Детальний опис вправи/уроку: Відсканувати QR-код або перейти за посиланням. Виконати вправу.

Завдання вправи: Класифікуй учасників конфліктів

Очікувані результати: підвищення обізнаності учнів про цю серйозну проблему, виховання співчуття та відповідальності, а також формування навичок, які допоможуть їм діяти в ситуаціях булінгу в Інтернеті

Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: Заохотити учнів бути уважними до своїх онлайн-друзів і підтримувати один одного.

Використані джерела:

https://www.stopbullying.gov/cyberbullying/what-is-it

Підручник «Інформатика» 6 клас (автори Н.Морзе, О.Барна)

tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram