Вправа "Як працюють сезонні знижки у торгівельних магазинах" для використання на уроках математики у 5, 6, 9 класах є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу вправ "STEM та медіаграмотність: навчись аналізувати світ".
Авторка: Жадановська Людмила, вчителька математики Комунального закладу "Харківська спеціальна школа №12" Харківської обласної ради.
Короткий опис вправи, анотація: Вправа для використання на уроках математики при вивченні теми «Відсоткові розрахунки». Вона порушує питання усвідомлення учнями системи знижок у торгівельних магазинах.
Мета вправи/заняття: Навчити працювати з інформаційним потенціалом реклами про знижки, практично застосовувати знання про відсоткові розрахунки; формувати навички критичного мислення.
Необхідне обладнання/матеріали: проєктор/мультимедійна дошка, ноутбук, аркуш паперу, ручка.
Детальний опис вправи/уроку: Магічне слово «знижка»… Продавці «на відмінно» вивчили нашу споживчу психологію і добре навчилися користуватися таким маркетинговим інструментом. Як показує практика, у період кризи зацікавленість з боку покупців у знижках не впала, а, навпаки, - зросла.
Так, щоб залучити покупців та розпродати товар, торгівельні мережі влаштовують сезонні розпродажі.
Торгівельна компанія, що продає спортивний одяг та взуття, має два магазини – «Megasport» та «Deltasport». Асортимент та ціни на товари в цих магазинах однакові, але в період сезонного розпродажу в магазинах запровадили різні системи знижок.
Микола хоче придбати кросівки, футболку та бейсболку, які до розпродажу коштували: кросівки – 2800 грн, бейсболка – 1300 грн, футболка – 700 грн.
Що б ви порадили Миколі: у якому магазині йому вигідніше здійснити покупку? Скільки коштів при цьому він зекономить?
Очікувані результати: Учень виконує відсоткові розрахунки, володіє такими медіанавичками, як: критично мислить, аналізує інформацію, робить висновки.
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: Інтерактивна вправа:
Оберіть варіанти відповіді або додайте свій варіант на запитання «Чому вчить ця вправа?»
Використані джерела:
1. Гуменюк Л., Потапова В. Практична медіаграмотність. URL: Посібник для
бібліотекарів https://www.aup.com.ua/books/mbm/
2. Знижки в магазинах – міф чи реальність? https://www.unian.ua/consumers/265390-znijki-v-magazinah-mif-chi-realnist.html