info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Плануємо навчальний рік із АУП: ПОЧАТКОВА ШКОЛА (Частина 2)

12.07.2023  

Максим Запорожченко, менеджер медіаосвітніх програм АУП, завідувач центру цифрової освіти та медіакультури Миколаївського ОІППО розповів про корисну добірку навчально-методичної літератури для вчителів початкової школи, а також для вихователів та батьків, які спілкуються з маленькими дітьми на теми медіаграмотності.

З радістю ділимося цінними ресурсами для початкової школи!

Всі ці посібники, підручники та комікс можна завантажити на Порталі медіграмотності.

«Методика формування умінь з медіаграмотності на заняттях з інтегрованого курсу «Мистецтво» в НУШ»

Найважливіше досягнення реформування змісту початкової освіти — введення в шкільну практику інтегрованого навчання, що базується на компетентнісному підході. Методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати підходи до інтеграції медіаграмотності до курсу «Мистецтво» в початковій освіті. Перша частина посібника містить основи медіаграмотності, а друга — методики та практичні завдання в сфері екранних мистецтв та візуальної грамотності.

Книжка розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх більш цікавими для учнів, розвиваючи медіаграмотність та візуальну культуру.

«НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: методика формування умінь з медіаграмотності на заняттях з предметів мовно-літературної галузі в початковій школі»

Найважливіше досягнення реформування змісту початкової освіти – введення в шкільну практику інтегрованого навчання, що базується на компетентнісному підході. Типова освітня програма мовно-літературної освітньої галузі представила нову змістову лінію «Досліджуємо медіа». У посібнику наведено приклади інтеграції медіатекстів у навчання мови та літератури в НУШ, що визначено Типовою освітньою програмою мовно-літературної освітньої галузі.

Книжка розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх більш цікавими для учнів, розвиваючи медіаграмотність.

«Медіаграмотність в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

Посібник містить аналіз методичного потенціалу типових освітніх програм та підручників інтегрованого курсу «Я досліджую світ» НУШ для початкової школи з точки зору формування медіаінформаційної грамотності. Автор пропонує серію методичних матеріалів для вчителя та численні ідеї завдань, що можуть бути використані під час занять в початковій школі.
Книжка розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх більш цікавими для учнів, розвивати не лише предметні компетентності, але й медіаграмотність.

«Інтеграція медіаграмотності в навчальний предмет «Я досліджую світ»

Найважливіше досягнення реформування змісту початкової освіти – введення в шкільну практику інтегрованого навчання, що базується на компетентнісному підході. Типова освітня програма мовно-літературної освітньої галузі представила нову змістову лінію «Досліджуємо медіа». У посібнику подано приклади інтеграції медіатекстів, що визначені Типовою освітньою програмою мовно-літературної освітньої галузі, в навчальний предмет «Я досліджую світ».

Книжка розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх більш цікавими для учнів, розвиваючи медіаграмотність.

«Медіаграмотність у початковій школі: посібник для вчителя»

З 1 вересня 2018 року в Україні застосовується новий Державний стандарт початкової освіти, що вперше містить змістову лінію медіаграмотності, тобто школяр Нової української школи має засвоїти навички зі сприйняття, аналізу, інтерпретації, критичного оцінювання інформації в текстах різних видів та медіатекстах. Академія української преси з 2010 сприяє впровадженню медіаосвіти в навчальний процес через формування та підтримку навчання медіапедагогів, залучення світового досвіду з впровадження медіаосвіти, підготування навчально-методичних посібників. Ми пропонуємо вам посібник для вчителя початкової школи, що створили медіапедагоги-лідери на основі кількарічного викладання медіаграмотності в початковій школі.

«Практичні кейси «БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА МЕДІАГРАМОТНІСТЬ» (1-4 клас)

Це перше видання в Україні, що розкриває питання безпеки життєдіяльності та медіаграмотності в умовах воєнного часу для учнівства 7-9 років. Кейси спрямовані на формування навичок безпечної поведінки, розвиток вміння критично сприймати медіаконтент, міркувати, аналізувати, робити висновки, аргументувати власну думку, знаходити і оцінювати необхідну інформацію.

Збірка містить 10 кейсів і розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх більш вжитковими для учнів, й розвивати практичну медіаграмотність.

«Путівник із батьківського посередництва: батьки, діти та медіа»

Сьогодні неможливо уявити життя дитини, яка не взаємодіє з медіа. Путівник із батьківського посередництва «Батьки, діти та медіа» створений для батьків дітей 6–10 років. Він втілює бажання авторів показати можливості та шляхи набуття медіаграмотності та навичок критичного мислення батьками як основними провідниками соціалізації для дітей молодшого шкільного віку. Путівник пропонує різноманітні стратегії, з яких ви зможете обрати ті, що підходитимуть вам і вашим дітям. Навчальні заклади можуть використовувати порадники та питальники під час роботи з батьківською спільнотою.

Всі ці посібники, підручники та комікс можна завантажити на Порталі медіграмотності

Відеозапис
Плануємо навчальний рік із АУП: ДОШКІЛЛЯ (Частина 1)

 

 

 

tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram