Конкурсну роботу презентація "Медіаграмотність як шлях до правдивої інформації в освітньому просторі" можна використовувати для онлайн і офлайн роботи; для учнівських колективів - як виховна година, тренінг, позаурочний захід; для педагогічних, творчих чи інших груп та колективів - як тренінг, вебінар, форма підвищення своїх інфо-медійних компетентностей тощо.
Робота є учасницею конкурсу «Моя школа – медіаграмотна».
Авторка: Пилипчук Світлана Володимирівна, учителька хімії, основ здоров'я НВК "Сапанівська ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ".
Мета: ознайомити із принципами медіа-інформаційної грамотності; навчити розпізнавати факт від думки, маніпуляції в медіа, спотворення інформації та дезінформацію, заангажованість в медіа; перевіряти текст/фото; берегти персональні дані та не потрапляти в “інформаційні бульбашки”; розглянути важливість медіаграмотності на уроках хімії.
Завдання: ознайомитися з теоретичною інформацією; попрактикуватися у розпізнаванні фейків та маніпуляцій; навчитися принципам перевірки тексту та фото в медіа, берегти свої персональні дані; ознайомитися із важливістю формування медіаграмотності на уроках хімії.
Актуальність медіа-інформаційної грамотності:
Велика кількість інформації
Практичне застосування: дана розробка може використовуватися для онлайн і офлайн роботи; для учнівських колективів - як виховна година, тренінг, позаурочний захід; для педагогічних, творчих чи інших груп та колективів - як тренінг, вебінар, форма підвищення своїх інфо-медійних компетентностей тощо.