У Харкові презентували онлайн-гру для вчителів та підлітків «Я медійник»

18 та 19 серпня 2020 року в Харківській обласній бібліотеці для юнацтва відбулася презентація проєкту для дітейблогерів, що створюють контент та педагогів, які займаються медіаосвітою.

Батьки, вихователі та педагоги мають зацікавлювати молоде покоління в знайомстві та освоєнні медіаінструментів. Саме для цього було створено онлайн-гру у вигляді цікавого квесту «Я медійник».

Посилання на гру: https://game.novykadr.com.ua/

«Я медійник» — захопливий квест, в процесі проходження якого учасник навчається основних понять, правил та стандартів роботи з інформацією. У результаті гравець навчається критично мислити, відрізняти маніпулятивні меседжі та формулювання, обережно відноситися до того, що розповсюджує.

Переваги саме такого формату в необтяжливості, легкості сприйняття та зрозумілому, звичному для більшості підлітків місці розташування гри — в онлайні. «Я медійник» ідеальний посібник та методичний матеріал для вихователів, педагогів, які беруть участь у підготовці дітей до турнірів юних журналістів та для роботи в медіагуртках.

Онлайн-гра «Я медійник» стає інструментом, що об’єднує школярів та вчителів, бо навчання проходить «на території» підлітків, що підвищує їх довіру до знань, наданих таким шляхом та значно полегшує навчальний процес для педагога.

За кожним рішенням, яке приймає гравець, стоїть обґрунтування, що спирається на законодавчу базу. Гравцям демонструються наслідки того чи іншого рішення в максимально наближених до реальності ситуаціях.

Гру було розроблено командою журналістів, фахівців з медіа та освіти для дітей, що об’єдналися задля спільного проєкту. Ідейна натхненниця «Я медійник» Катерина Усмєнцева, керівниця медіашколи «Новий кадр», Олена Зіненко, журналістка та медіадослідниця, Ольга Кравець, журналістка.

«Досвід спілкування з підлітками показав, наскільки їм важко сприймати величезний потік інформації. Тому на своїх заняттях з журналістики ми з дітьми грали, даючи можливість кожному побути в ролі редактора, журналіста, отримувати редакційні заняття і перевіряти інформацію.

Саме так і народилася думка, що ми можемо зробити це для дітей які не займаються в спеціалізованих гуртках і не отримують навичок та знань медіаосвіти в масштабному форматі.

До команди були підібрані фахівці абсолютно з різних галузей: розробники задіяли функціонал викладача, режисера, медіафахівця, журналіста. Поєднати закони програмування і нашу задумку було новим цікавим досвідом. Це зовсім не те ж саме, що зняти фільм або відеоролик. Команда гри радилася з ігротехніком і прислухалися до програміста.

Як тільки гра була запущена, почали надходити відмінні відгуки від досвідчених журналістів, учителів і, власне, підлітків. Зараз в планах повноцінне поширення цієї гри в першу чергу в багатьох школах, зацікавлених в медіаосвіті, серед команд турнірів юних журналістів, журналістів і вчителів», — підкреслила Катерина Усмєнцева.

Під час презентації онлайн-гри гості могли одразу зіграти та поділитися своїми враженнями. Також відбулося обговорення з авторами щодо варіантів її найкращого використання в роботі з дітьми, в шкільних та позашкільних закладах.

Розробка цієї гри та проведення цього заходу стали можливими завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю Академії української преси та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *