Практична медіаосвіта: творчі завдання для роботи з візуальними та аудіовізуальними медіапродуктами на уроках історії

Раді поділитися навчально-методичним посібником “Практична медіаосвіта: творчі завдання для роботи з візуальними та аудіовізуальними медіапродуктами на уроках історії”, автором якого є Наталія Понежазаступник директора з навчально-виховної роботи Першотравенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Дніпропетровської області.

Посібник вирізняється своєю практичною складовою, він створений з метою аналізу практичних вправ та форм роботи з візуальними та аудіовізуальними медіапродуктами та з’ясування їх значення для формування життєвих компетентностей і розвитку медіакультури школярів. Досліджується зв’язок між формами і методами роботи, які пропонує вчитель на уроках і знаннями та уміннями, які отримують учні.

Посібник покликаний надати універсальний набір схем для аналізу різного виду медіатекстів. Продемонструвати ефективність інтеграції медіаосвітніх елементів у процес викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу через використання творчих завдань для роботи з учнями на уроках та в позаурочній діяльності. Та заглибити у короткий огляд простих і ефективних онлайн-сервісів, які допоможуть вчителю та учням працювати з медіатексами (від аналізу готових до створення власних).

Посібник може стати в нагоді студентам педагогічних вузів, учням, творчим вчителя, які шукають нові підходи до проведення занять, а також всім, хто цікавиться медіаосвітою.

Окрім того, нещодавно у журналі Заступник директора школи (№3, березень 2019 рік) була опублікована стаття Наталії Понежі, у якій авторка ділиться секретами застосування у педагогічній практиці візуальних та аудіовізуальних медіапродуктів.

У статті подані механізми роботи на уроках історії з ілюстраціями, фотоальбомами, мотиваторами та демотиваторами, QR-кодами та інше. Окрім того у статті містяться поради, перелік найпопулярніших онлайн-сервісів, за допомогою яких можна створювати візуальні та аудіовізуальні продукти, а також план-конспект уроку з історії України для 10 класу з елементами медіаграмотності.

Дякуємо MCFR Освіта за можливість безкоштовного перегляду статті “Створюємо візуальні та аудіовізуальні медіапродукти для навчання” на порталі “Медіаосвіта та медіаграмотність”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *