План-конспект уроку хімії у 11 класі “Вітаміни як компоненти їжі, їх роль в організмі”

План-конспект уроку є дипломантом ІІ ступеня Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів у 2018/19 н.р. («Хімія»)


11 клас      Хімія  Урок №

Тема : Вітаміни як компоненти їжі, їх роль в організмі

Технологічна карта уроку

Цілі : навчити аналізувати склад харчових продуктів, характеризувати вітаміни як компоненти їжі, розглянути біологічну роль вітамінів для живих організмів та здоров’я людини, поглибити знання учнів з питання організації раціонального харчування, формувати життєві компетентності саморозвитку та самоосвіти; розвивати мислення на основі загально розумових дій і операцій.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Основні терміни і поняття: вітамін, водорозчинні вітаміни, жиророзчинні вітаміни, авітаміноз, гіповітаміноз

Міжпредметні зв’язки:

Біологія : біологічні функції вітамінів

Інформатика: робота з програмами PowerPoint, Publisher.

Наочність: фрукти та овочі.

Обладнання : комп’ютер, мультимедійний проектор.

Форми роботи:

  • групова: учнівський дослідницький проект, тестові завдання відкритого типу, оцінювання роботи.
  • Індивідуальна: робота з таблицею «Знаю. Вивчив», тестові завдання .
  • Фронтальна : бесіда .

Хід уроку

Етап уроку Час хв. Методи та прийоми Зміст                                                                    
1. Організаційний 1 Привітання Побажання доброго настрою, повідомлення про організацію роботи на уроці
2. Мотивація навчальної діяльності 1 Презентація

Блок-схема «Компоненти їжі»

Які речовини надходять до організму людини із їжею? (жири, білки, вуглеводи, вітаміни)

3. Актуалізація опорних знань 5 Фронтальна робота

Робота з таблицею «Знаю. Вивчив» картка самоконтролю

 

4 . Засвоєння нових знань 25 Презентація

Захист проектів

1 група «Вітаміни. Класифікація»

2 група «Авітаміноз»

3 група «Які вітаміни краще?»

5. Закріплення знань 6 Тестування

Аналіз вмісту вітамінів у представлених на інсталяції фруктах та овочах

Тест «Чи є у вас авітаміноз?»

6 . Підбиття підсумків 2 Оцінювання Самооцінювання капітанів команд
7 .Рефлексія 2 Фронтальна робота

– Чи сподобався вам урок?

– Чому саме?

– Чи досягли ми мети уроку?

– Чи доцільно застосовувати групову форму роботи над проектом?

– Ваші побажання щодо проведення уроків хімії

8. Інформація про домашнє завдання 1 Слайди

Опрацювати § 15

Підготувати статтю «До яких наслідків призводить надмірне споживання вітамінів?»

Додаткові матеріали до уроку>>>


Підготувала: Мар’єнкова Світлана Євгеніївна, учитель Тростянецької Філії №1 І-ІІ ступенів ЗЗСО І-ІІІ ступенів №5, Сумська обл.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *