«Медіаграмотність повинна бути не просто стандартною необхідністю, але і модним трендом…», – Аліна Темирова призер конкурсу АУП з медіаграмотності

Сьогодні ми поспілкувались із наймолодшою призеркою конкурсу «Медіаграмотність – must have сучасного українця» – школяркою із Запоріжжя Аліною Темировою. Як сучасна молодь розуміє медіаграмотність? Про це та інше в інтерв’ю…

На фото Аліна Темирова (ліворуч), Антоніна Міщук (праворуч)

Як ти дізналася про конкурс? Чому вирішила взяти участь?

Мені 15, я навчаюсь у Запорізькому колегіумі № 98. Саме в школі й дізналася про конкурс. Вирішила взяти участь, адже вбачаю цю тему актуальною та вважаю себе просунутим користувачем медіа – соціальних мереж та інтернету.

Як виникла ідея ролику? Що ти хотіла донести завдяки своєму медіапродукту?

Ролик продумувала спільно з вчителем біології  Антоніною Міщук. А за допомогу у вигляді моральної підтримки я дуже вдячна своїм друзям;) Основна ідея продукту – важливість медіаграмотності, розуміння того, що тільки достовірна інформація є цінною. Будь-яку інформацію варто перевіряти!

Що для тебе означає бути медіаграмотною?

Це, перш за все, здатність критично міркувати, фільтрувати завідомо неправдиву інформацію, не довіряючи сумнівним джерелам. На жаль, багато людей із близького мені оточення легковірні й часто приймають фейки з мережі за чисту монету.

Які три найбільш яскраві фейки траплялося тобі зустрічати під час пошуку інформації?

Серед найкумедніших фейків можу згадати лева чорного кольору, якого не існує; планету Нібіру, зіткнення з якою буцімто загрожувало Землі; безумовно, падіння метеорита 21 грудня 2012 року.

Як, на твою думку, можна донести до молоді, що бути медіаграмотним сьогодні необхідно і сучасно?

Щоб уникнути міжнародних конфліктів, непорозуміння з боку оточуючих, потрібно всього лише сортувати інформацію. Це легко зробити, але часто люди вірять тому, що їх оточує. Думаю, медіаграмотність повинна бути не просто стандартною необхідністю, але і модним трендом – бути наївним та інформативно безграмотним – аж ніяк не сучасно.

Робота Аліни: «Бути медіаграмотним – це сучасно».

Автор: Анастасія Дубина

Фото: Аліна Темирова

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *