МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
DEUTSCHE WELLE AKADEMIE
АКАДЕМІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ПРЕСИ
СЬОМА МІЖНАРОДНА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ:
СУЧАСНИЙ ПРОСТІР МЕДІАГРАМОТНОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЙОГО РОЗВИТКУ
21-22 березня 2019 рік
Інформаційний лист
Сьома міжнародна науково-методична конференція: сучасний простір медіаграмотності та перспективи його розвитку відбудеться 21 – 22 березня 2019 року в м. Києві.
Аудиторія учасників – працівники дошкільних навчальних закладів, учителі закладів загальної середньої освіти, науково-педагогічні працівники вищих педагогічних навчальних закладів, закладів післядипломної педагогічної освіти, науковці та працівники мас-медіа, представники органів місцевого самоврядування та громадянського суспільства.
Основні напрями роботи конференції:
- медіаосвіта в дошкільних закладах і початковій школі;
- медіаосвіта та медіаграмотність в середній школі;
- медіаосвіта та медіаграмотність у вищій школі, післядипломній педагогічній освіті;
- медіаосвіта та медіаграмотність впродовж життя.
Витрати на участь у конференції покривають організатори (проїзд, проживання та харчування).
Заявки приймаються до 11 березня 2019 року.
За результатами конференції буде безкоштовно сформований електронний збірник матеріалів та розміщений на сайті АУП: www.aup.com.ua й на порталі «Медіаосвіта і медіаграмотність»: www.medialiteracy.org.ua.
Тексти статей приймаються на адресу y.guza@aup.com.ua до 22 березня 2019 року.
ОБОВ’ЯЗКОВОЮ УМОВОЮ УЧАСТІ В КОНФЕРЕНЦІЇ Є ВИСТУП, ПОДАННЯ СТАТТІ АБО ТЕ Й ІНШЕ.
Відбір здійснюється на конкурсній основі.
Вимоги до статей:
Структура та зміст статті мають відповідати тематиці конференції, сучасним вимогам і мати такі необхідні елементи:
- Постановку проблеми та її зв'язок із важливими науковими та практичними завданнями.
- Аналіз останніх досліджень і публікацій, у яких започатковано розв’язання цієї проблеми і на які спирається автор; виділення нерозв’язаних частин загальної проблеми, які розкриває ця стаття.
- Постановка завдань дослідження.
- Виклад основного матеріалу дослідження з повним обґрунтуванням отриманих наукових результатів.
- Висновки та перспективи подальших досліджень у цьому напрямі.
- Список використаної літератури подається в алфавітному порядку. Бібліографічні відомості про джерела оформляються згідно з діючими вимогами Державного стандарту.
- Обсяг статті від 5 до 12 сторінок.
Вимоги до оформлення статей:
- У правому верхньому кутку сторінки – ім’я та прізвище автора, місце роботи та посада (повністю без скорочень усі дані). Посередині сторінки – назва статті (великими літерами, шрифт напівжирний), у кінці – список використаних джерел. Під назвою через один інтервал – анотація та ключові слова українською мовою. Після списку використаної літератури – анотація та ключові слова російською та англійською мовами.
- Посилання на цитовані джерела подавати у квадратних дужках після цитати. Перша цифра – номер джерела в списку, друга – номер сторінки.
- Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен несуть автори публікацій.
- Після статті через один інтервал подається за наскрізною нумерацією список використаної літератури під заголовком «СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ».
- Матеріали конференції подаються в авторській редакції, тому просимо попередньо ретельно відредагувати тексти статей відповідно до сучасної термінології та правопису.
- Вимоги до тексту: шрифт – Times New Roman, 14 pt, міжрядковий інтервал – 1.
- Статті подаються в електронному варіанті на адресу y.guza@aup.com.ua.
Із питань участі в конференції звертатись до Юлії Гузи, координатора проектів АУП.
Електронна пошта: y.guza@aup.com.ua
Тел: (067) 638 71 62
Академія Deutsche Welle є провідною організацією Німеччини для розвитку міжнародних засобів масової інформації. Консультанти і тренери підтримують вільні і незалежні медіа з 1965 року. Організація пропонує міжкультурні та професійні навчальні семінари, програми і стажування для майбутніх журналістів. DW Академія також розробила магістерську програму «Міжнародні Медіа Студії», яка поєднує у собі навчання з розвитку ЗМІ, управління медіа, журналістики та комунікації.