info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа для використання при вивченні теми «Інформація, її зберігання, систематизація та способи передачі»

29.07.2021  
Вправа для використання при вивченні теми «Інформація, її зберігання, систематизація та способи передачі» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Жернова Вікторія Сергіївна, учителька учителька історії, бібліотекарка Ізюмської гімназії №1 Ізюмської міської ради Харківської області.  Форма організації занять: груповий проект Хід заняття: Робота над темою розрахована на 2 години і вміщує  […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці української літератури у 5 класі при вивченні теми «Візуалізація поетичного твору Лесі Українки «Тиша морська»»

27.07.2021  
Вправа для використання на уроці української літератури у 5 класі при вивченні теми «Візуалізація поетичного твору Лесі Українки "Тиша морська"» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Іванішина Галина Петрівна, учителька української мови та літератури Закладу загальної середньої освіти "Судченський ліцей" Любешівської ОТГ Камінь-Кашрського району Волинської області.  Короткий опис вправи, анотація: […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці української літератури при вивченні теми «Т.Г.Шевченко. Біографічні відомості. «Садок вишневий коло хати…», «Думка» («Тече вода в синє море…»)»

12.07.2021  
Вправа для використання на уроці української літератури при вивченні теми «Т.Г. Шевченко. Біографічні відомості. "Садок вишневий коло хати ...", "Думка", ("Тече вода в синє море ...")» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Горденкова Анастасія Олександрівна, вчителька української мови та літератури Оленівського НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад".  […]
Детальніше ...

Вправа для використання у 5-6 класі при вивченні теми «Я та інформаційний простір»

15.06.2021  
Вправи для використання  у 5-6 класі при вивченні теми «Я та інформаційний простір» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гой Оксана Василівна, практичний психолог Навчально-реабілітаційного центру Івано-Франківської міської ради.  Мета вправи/заняття: систематизувати знання в сфері інформаційного простору, оволодіти основними поняттями медіаграмотності та розвинути навички критичного мислення та вислолювання. Короткий опис […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці образотворчого мистецтва у 5-6 класі при вивченні теми «Реклама і Я»

08.06.2021  
Вправа для використання на уроці образотворчого мистецтва у 5-6 класі при вивченні теми «Реклама і Я» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Холеван Лілія Марківна, вчителька образотворчого мистецтва, мистецтва, дизайну і технологій Підзахаричівського НВК "Перлина Гуцульщини" Усть-Путильської ТГ Чернівецької області..  Мета вправи/заняття: розвивати критичне мислення, зокрема,  робити критичний аналіз […]
Детальніше ...

Вправа для використання у 5-6 класі при вивченні теми «Ні плагіату – only Copyright»

04.06.2021  
Вправа для використання у 5-6 класі при вивченні теми «Ні плагіату – only Copyrigth» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Пилипчук Світлана Володимирівна, вчителька хімії та основ здоров'я НВК "Сапанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" та Жолобівської гімназії. Мета вправи/заняття: Ознайомити учнів із поняттями «Авторське право», […]
Детальніше ...

Вправа для використання у 5-6 класі при вивченні теми «Маркуємо здоров'я»

02.06.2021  
Вправа для використання у 5-6 класі при вивченні теми «Маркуємо здоров'я» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Іванчук Альона Ігорівна, практичний психолог загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Піддубці.  Мета вправи/заняття: Формувати вміння розпізнавати та декодувати маркування на упаковках продуктів харчування; стимулювати розвиток вибірковості та осмисленості сприйняття; розвивати звичку свідомо […]
Детальніше ...

Гра "Медіаходилки" для використання на під час індивідуального навчання у 3-11 класі

28.05.2021  
Гра "Медіаходилки" для використання під час індивідуального навчання у 3-11 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Білинець Діана Михайлівна, вчителька індивідуального навчання Монастирецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Горінчівської сільської ради.  Гра розвиває: - спостережливість і увагу, а також повноцінне сприйняття об'єктів; - критичне мислення; - допомагає […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5-6 класі при вивченні теми «ФАКТИ І ФЕЙКИ ПРО COVID-19»

26.05.2021  
Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5-6 класі при вивченні теми «Факти і фейки про COVID-19» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Позднякова Тетяна Євгенівна, старший викладач кафедри природничо-математичної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Мета вправи/заняття: формувати правильне уявлення про хворобу; вчитися критично оцінювати достовірність […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці математики у 5-6 класі при вивченні теми «Медіаграмотність – чому я довіряю?»

25.05.2021  
Вправа для використання на уроці математики у 5-6 класі при вивченні теми «Медіаграмотність – чому я довіряю?» є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Ковальська Марія Михайлівна, учителька математики в Навчально-реабілітаційному центрі Івано-Франківської міської ради.  Мета вправи/заняття: підвищити обізнаність учнів з медіаграмотності, навчитись відрізняти фейкову інформацію від фактів, виключати […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram