info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Під захисною інформаційною «парасолькою» або Як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Нонфікшн (книга для читання, енциклопедія медіаграмотності й превентивного виховання для здобувачів освіти молодшого шкільного віку)

18.12.2022  
Зміст КНИГА 1. Під захисною інформаційною «парасолькою» або як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Як усе починалося 2 Наслідки нічного буревію 3 Нова мешканка квартири 4 Про «живий» годинник і про те, що значить «упіймати ґаву» 6 Прояви «нечистої сили» на балконі 8 Вчимося здобувати необхідну інформацію 10 Вчимося розвінчувати фейки 12 «Злий» чарівник Неможній […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Медіабезпека дошкільника в умовах війни. Заняття 1

04.07.2022  
Підбір відеоматеріалів та бесід для роботи з дітьми старшого дошкільного віку та початкової школи у разі виникнення надзвичайних ситуацій різного характеру в умовах війни. ПРИЙОМ «СТОП КАДР» на прикладі короткометражного мультфільму «Повітряний змій» Мета: орієнтація на сприйняття медіа, формування навичок безпечної поведінки. Вчити дітей критично сприймати відео, міркувати, аналізувати побачене, робити висновки, аргументувати свою думку. […]
Детальніше ...

Медіабезпека дошкільника в умовах війни. Заняття 2

04.07.2022  
ПРИЙОМ «СТОП КАДР» на прикладі короткометражного мультфільму «Безпечні канікули» Мета: орієнтація на сприйняття медіа, формування навичок безпечної поведінки. Вчити дітей критично сприймати відео, міркувати, аналізувати побачене, робити висновки, аргументувати свою думку. Зупинка 1 Як ви думаєте, як будуть розвиватися події? (діти висловлюють свої припущення стосовно розгортання подій) Зупинка 2 Подумайте, як може закінчитись мультфільм? (діти […]
Детальніше ...

Вправа-гра "Безпечний інтернет" для використання у 5-6 класі

20.08.2021  
Вправа-гра "Безпечний інтернет" для використання у 5-6 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Тривайло Світлана Вікторівна, вчителька англійської мови Мулітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №15 Мелітопольської міської ради Запорізької області.  Гра "Безпечний інтернет" сприяє обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та соціальних мережах, формує навички усвідомленої взаємодії […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці етики у 5 класі при вивченні теми «З чого починається дружба?»

16.08.2021  
Вправа для використання на уроці етики у 5 класі при вивченні теми «З чого починається дружба?» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гура Світлана Павлівна, методист навчально-методичного центру Комунального закладу "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Запорізької обласної ради.  Мета вправи/заняття: засобами гри підвести учнів до парадоксального висновку про те, […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Повага до себе та інших: почуття та емоції»

13.08.2021  
Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Повага до себе та інших: почуття та емоції» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гребеніченко Юлія Михайлівна, методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Комунального навчального закладу Київської обласної ради "Київський обласний інститут […]
Детальніше ...

Вправа "Ми журналісти" для використання на уроці зарубіжної літератури у 6 класі при вивченні теми «Справжній друг пізнається в нещасті (за творами Антона Чехова, Джека Лондона, Володимира Короленка)»

09.08.2021  
Вправа "Ми журналісти"зарубіжн для використання на уроці зарубіжної літератури у 6 класі при вивченні теми «Справжній друг пізнається в нещасті (за творами Антона Чехова, Джека Лондона, Володимира Короленка» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Шведова Алла Михайлівна, вчителька української мови та літератури, зарубіжної літератури Златоустівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Хлібодарівської СТГ […]
Детальніше ...

Вправи для використання на уроці англійської мови у 5-6 класі при вивченні тем «Створення кіноафіші за допомогою колажу», «Озвучення спортивного матчу», «Ведучий прогнозу погоди»

06.08.2021  
Вправи для використання на уроці англійської мови у 5-6 класі при вивченні тем «Створення кіноафіші за допомогою колажу», «Озвучення спортивного матчу», «Ведучи прогнозу погоди» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Власенко Вікторія Миколаївна, вчителька англійської мови Святогорівської ЗОШ І-ІІ ступенів Добропільської міської ради. «Створення кіноафіші за допомогою колажу» Мета вправи/заняття:  […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці англійської мови у 5-6 класі при вивченні теми «Визначні місця Лондона»

04.08.2021  
Вправа для використання на уроці англійської мови у 5-6 класі при вивченні теми «Визначні місця Лондона» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Автор: Назаров Дмитро Анатолійович, вчитель англійської мови Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 Донецької області.  Мета вправи/заняття: розвиток навичок групової роботи; розвиток зв’язної мови, здібності логічно, послідовно викладати думку […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram