У КРИВОМУ РОЗІ ВІДБУВСЯ ОБЛАСНИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР ДИРЕКТОРІВ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З МЕДІАОСВІТИ

Фотозвіт

Детальна інформація про семінар

Презентація “Формування медіакомпетентності вчителя в умовах післядипломної освіти”

30 жовтня 2014 року на базі Криворізького Центрально-Міського ліцею відбувся обласний науково-практичний семінар директорів експериментальних навчальних закладів з медіаосвіти на тему «Створення моделі шкільної медіаосвіти».

Метою заходу була презентація досвіду роботи всіх експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів м. Кривого Рогу (Центрально-Міського ліцею, гімназії №127, Тернівського ліцею, СЗШ №12, СЗШ №128, СЗШ№71, СЗШ№52, СЗШ №68) з формування медіакомпетентності учасників навчально-виховного процесу та визначення пріоритетних напрямів діяльності навчальних закладів регіону щодо створення сучасної моделі шкільної медіаосвіти.

У роботі семінару взяли участь працівники Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, управління освіти виконкому Криворізької міської ради, КЗ «Інноваційно-методичний центр»; директори експериментальних навчальних закладів області; науковий керівник Всеукраїнського експерименту з упровадження медіаосвіти у загальноосвітніх навчальних закладах України.

Актуальними були доповіді завідуючої кафедрою управління інформаційно-освітніми проектами ДОІППО, кандидата філософських наук, проректора з наднових систем навчання та комунікації Марини Ватковської «Основні концепції розвитку освітнього медіапростору Дніпропетровщини», заступника начальника управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради Тетяни Басової «Формування медіаосвітнього простору навчальних закладів як виклик сьогодення», директора Криворізького Центрально-Міського ліцею Павла Поручинського «Основні напрямки медіаосвітньої діяльності в навчально-виховному процесі» та ін. Великий інтерес викликало он-лайн звернення заступника директора Інституту політичної та соціальної психології НАПУ, доктора психологічних наук, наукового керівника Всеукраїнського експерименту з упровадження медіаосвіти у загальноосвітніх навчальних закладах України Любові Найдьонової «Мотиваційно-цільові особливості проведення уроків медіаосвіти в умовах сучасного інформаційного простору».

Надалі учасники семінару працювали у трьох секціях за темами: «Медіакультура. З досвіду впровадження курсу», «Інтеграція медіаосвітніх технологій у навчально-виховний процес» і «Розвиваємо медіатворчість». На першій секції були презентовані методичні надбання медіапедагогів з упровадження курсу «Медіакультура» та сайт Криворізького Центрально-міського ліцею з медіаосвіти. Практична частина секції мала вигляд ток-шоу за темою безпеки в мережі Інтернет за участю вчителя молодших класів та вихованців Криворізької гімназії № 127. Друга секція була присвячена роботі з медіатекстами на уроках літератури та історії, після чого учасники семінару мали можливість побачити фрагмент дискусії дебатного клубу старшокласників. Третя секція розглядала одну з головних функцій медіаосвіти – розвиток дитячої медіатворчості. Учасники семінару познайомилися з досвідом роботи гуртка журналістів Криворізької гімназії № 127 та з особливостями проведення міських конкурсів для учнів і педагогів. Практична частина об’єднала присутніх цікавим веб-квестом. За короткий час сторінки сайту були прикрашені різноманітними хмарками тегів.

В заключній частині семінару всі присутні взяли участь у інтерактивній грі, яку блискуче провели ведучі телепрограми «Міркувалки», що виходить на міській ТРК «Рудана».

Учасникам семінару презентовано фільм «Медіаосвіта Криворіжжя» та спільну роботу творчої лабораторії медіапедагогів Кривого Рогу –мультимедійний підручник з підтримки викладання курсу «Медіакультура».

За ініціативою виконавчого директора МБФ «Академія Української преси» Оксани Волошенюк учасникам семінару – директорам експериментальних навчальних закладів було подаровано три нові навчальні програми: «Сходинки до медіаграмотності» для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів; «З основ медіа грамотності» 8 (9)клас (пропедевтичний курс); «Основ медіаграмотності» для загальноосвітніх навчальних закладів 10-11 класів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.