ПІБ автора(ки) *:Старова Ірина Вікторівна
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Запорізька гімназія № 19
Ваша посада*: вчитель історії
Короткий опис вправи, анотація*: Критичний аналіз медіа джерел присвячених процесу трудової міграції українців Австро-Угорської імперії наприкінці 19 століття.
Мета вправи/заняття*: Сформувати вміння критичного аналізу різноманітних медіа джерел.
Необхідне обладнання/матеріали*: Будь який гаджет для перегляду презентації та відео матеріалів.
Детальний опис вправи/уроку*: Урок проводиться у формі практичного заняття.
Зробить висновок на чиєму боці автор статті – влади чи селянства. Доведіть свою думку, використовуючи текст.
Очікувані результати*: Поліпшення навичок критичного і аналітичного мислення під час аналізу різних медіа джерел інформації; формування предметних компетентностей. Розвинуте вміння пошуку, перевірки інформації, роботи з першоджерелами.
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи*: Під час виконання наданих вправ учні самостійно, через роботу з різноманітними медіа джерелами інформації, отримуватимуть власний погляд на проблему еміграції українців Австро-Угорщини наприкінці 19 століття.
Використані джерела*: фільм 77 серії «Невідома Україна» ( https://youtu.be/jEbVr7vagwo)
Матеріали сайту Всеукраїнського аграрного журналу «Агроеліта» (Іван Пилипів та Василь Єлиняк – наші земляки, які стали заможними фермерами і заснували найбільше поселення українців у Канаді | Журнал "АгроЕліта" (agroelita.info)