Тренування осмислення інформації, яку ми споживаємо.
Мета методу - навчити розрізняти правдиву інформацію від вигаданої, порівнювати і аналізувати; розвивати креативне та критичне мислення.
Аркуши паперу, ручки
Учитель роздає кожному учню по 1 аркушу паперу. Учасник може писати як і правдиву інформацію, наприклад: "азовське море за розмірами одне з найменших морів світу", так і хибну- наприклад: "Гриби - не живі організми". По черзі кожен учень має прочитати своє правдиве або хибне твердження сусідові по парті. Правильність відповідей озвучує вчитель та зараховує учневі додаткові бали до загальної оцінки за виконання вправи. За неправильну відповідь бали не віднімаються.
Очікувані результати:Вміння відрізняти правду від фейку; швидко приймати рішення, логічно мислити; вміння формувати дружні, товариські відносини.
Я маю власне припущення щодо достовірності інформації.
Путівник з розвитку критичного мислення в учнів початкової школи: методичний посібник для вчителів / автори-укладачі О. І. Пометун, І. М. Сущенко. – Київ, 2017. – 96 с.