мета:
навчальна: ознайомити учнів з історією лічби, першими обчислювальними пристроями; навчити розрізняти найпростіші пристрої для лічби, механічні та електронні машини.
розвивальна: розвивати пам’ять, пізнавальні здібності, логічне мислення учнів;
виховна: виховувати зацікавленість до історії виникнення обчислювальної техніки.
Обладнання: Програмне забезпечення: комп’ютерна програма GCompris; презентація «Перші обчислювальні машини». MasterTool-Author.
Вимоги до учнів: знати назву перших обчислювальних машин та їх можливості.
Урок розроблений в програмі MasterTool-Author
https://drive.google.com/file/d/1RrinRvHaE3qyO5oTepwl2xP_obJNapBF/view?usp=sharing
Знати назву перших обчислювальних машин та їх можливості. Ознайомити учнів з історією лічби, першими обчислювальними пристроями; навчити розрізняти найпростіші пристрої для лічби, механічні та електронні машини. Розвивати пам’ять, пізнавальні здібності, логічне мислення учнів; виховувати зацікавленість до історії виникнення обчислювальної техніки.
Підсумки уроку (рефлексія) (2 хв.)
На уроці ми гарно працювали, старались,
Про історію комп’ютера дізнались.
Тож заняття це пройшло не марно,
Будемо навчатись старанно і гарно.
Всі дружні й активні були увесь час.
Хороші оцінки чекають на вас.
А тепер ми розкажемо про що ми дізналися на цьому уроці.
Учні розповідають :
Сьогодні на уроці я :
Діти висловлюють свої враження від уроку і малюють у робочому зошиті біля назви уроку відповідний смайлик.
Підручник та зошит Інформатика 2 клас