Предмети: Громадянська освіта, Історія Застосування: На уроці Вік/клас: 10 клас Методи: Групова робота, Дискусія, Індивідуальна робота, Критичне мисленння Теми медіаграмотності: Етика в медіа, Критичне мислення, Маніпуляція, Мова ненависті
ПІБ автора(ки) *: Щербан Ярослава Володимирівна
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Ізянський ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Ваша посада*: вчитель
Короткий опис вправи, анотація*:
матеріал можна використати при вивченні розділу 4 – «Україна у складі тоталітарної імперії – союзу радянських соціалістичних республік», тема – «Антирелігійна політика влади та її наслідки».
Мета вправи/заняття*:
сформувати розуміння як влада використовувала засоби масової інформації, щоб нав’язати суспільству негативне ставлення до релігії;
зрозуміти зміст понять «антирелігійна політика», «атеїзм», «пропаганда»
уміти аналізувати візуальні джерела інформації;
розпізнавати пропаганду/
Необхідне обладнання/матеріали*:
комп’ютер (гаджет), проектор
Детальний опис вправи/уроку*:
Очікувані результати*:
знають роки початку проведення антирелігійної політики в срср;
розуміють зміст антирелігійної політики радянського режиму в Україні;
уміють робити критичний аналіз візуальних джерел;
дають характеристику особливостей застосування пропаганди в радянських ЗМІ.
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи*:
Учні здатні зрозуміти цілі використання владою пропаганди.