Здобувачі освіти аналізують та досліджують характерні риси філістерів та ентузіастів, розглядають конфлікт між мрією та дійсністю крізь призму подій тогочасного суспільства (Епоха романтизму та її взаємодії з реалізмом) та сьогодення. на прикладі повісті Е. Т. А. Гофмана "Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер"
Формування у здобувачів освіти усвідомлення персональної відповідальності за майбутнє суспільства, грамотне висловлювання своїх думок стосовно актуальної проблематики: несправедливість, корупція, матеріальна нажива будь-якими методами, плагіат ( присвоєння чужих напрацювань), розвиток критичного мислення, медіаграмотності, виокремлення з потоку інформації важливого, суттєвого, правильне формування висновків, узагальнень, відстоювання власної життєвої позиції.
Комп'ютер/ ноутбук/ планшет, інтернет, аркуш паперу, ручка, дошка Padlet, інтерактивна вправа у додатку Learningapps
1 Вправа "Моя думка"
Здобувачі освіти записують на дошці Padlet свої аргументи.
Висловлюють думки про особисте ставлення до реального та фантастичного світу, розмірковують про "добро та зло" на прикладі повісті Е. Т. А. Гофмана "Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер", проводячи паралель між подіями, які відбуваються у суспільстві сьогодні.
https://uk.padlet.com/olympiaworld7/Bookmarks
2 Вправа "Асоціативний кущ" Філістери та ентузіасти
Здобувачам освіти пропонується до виконання інтерактивна вправа, у якій вони мають змогу підібрати характеристики, притаманні особистостям, що мають світогляд філістерів або ентузіастів
https://learningapps.org/watch?v=pizx3r9s322
3. Вправа "Охарактеризуй себе"
Кожен здобувач освіти записує риси свого характеру, визначає до якої групи він належить- до філістерів чи ентузіастів.
4. Вправа "Моє майбутнє залежить від мене" вільне письмо.
Здобувачі освіти розмірковують над тим, що би вони могли зробити для покращення майбутнього країни, будучи ентузіастами.
Очікувані результати:Навчити здобувачів освіти розмірковувати та аналізувати реальну дійсність , яка характеризує побут, мораль, звичаї, життєві цінності та інтереси суспільних прошарків нашої країни. Спонукати молодь до глибокого усвідомлення важливості духовних та моральних цінностей як людини так і всього суспільства загалом. Визначення правильних життєвих пріоритетів: розуму, освіти, здорового глузду, цінування особистостей за їх справжні якості та досягнення.
Обрання правильного шляху у житті. Застереження від прагнення лише до матеріального достатку. Розуміння того, що головне у людині її багатий духовний світ, природні здібності, індивідуальність та неповторність особистості, яка має свідомий вибір між добром та злом, для досягнення успіху використовує працелюбність, цілеспрямованість, рішучість, задіяння всього арсеналу своїх внутрішніх ресурсів, прагнення до безперервного вдосконалення себе.
Підручники та посібники "Зарубіжна література" 10 клас