info@aup.com.ua
+380 67 372 2733
Предмети: Зарубіжна література
Застосування: На уроці
Вік/клас: 6 клас
Методи: Групова робота
Теми медіаграмотності: Медіасоціалізація, Медіаспоживання (психологія сприйняття медіа), Новинна грамотність, Пошук і збір інформації

Короткий опис вправи, анотація: протягом уроку учні набувають знань щодо журналістики, переглядають відео щодо роботи журналістів.  Складають опитувальник, беруть інтерв’ю та пишуть статтю на тему уроку. Матеріал розміщують на сайті школи.

Мета вправи/заняття: формувати  медіаграмотність та медіакомпетентність  як засіб творення середовища для соціальної адаптації молоді; словесно оформлювати результати досліджень.

Час необхідний на виконання вправи: 20 хвилин.

Застосування вправи: вправу «Ми  журналісти» можна застосовувати на будь-якому уроці з літератури.

Необхідне обладнання/матеріали: комп’ютер і проектор для демонстрації презентації; картки із малюнками героїв для команди; відеокамера, фотоапарати; мікрофон, аркуш, ручка.

Форма/метод роботи: робота в групах.

Детальний опис вправи:

 Під час вправи «Ми журналісти»  робота йде в групах:

  1. Складання опитувальника

Діти витягують по черзі картинки із зображенням героїв та об’єднуються  в групи. Разом складають низку  питань з можливими відповідями для свого персонажу.

  1. Інтерв’ю

У кожніій групі учні за бажанням обирають собі роль літературного героя,  інтерв’юера, оператора.  Проводиться інтерв’ю.

  1. Презентація інформації, знайденої в мережі Інтернет: афоризми, вислови відомих людей про дружбу (попереднє домашнє завдання).
  2. Написання невеликої  статті на сайт школи «Справжній друг пізнається в нещасті» за прочитаним творами, використовуючи матеріал з інтерв’ю.
  3. Заслуховування робіт учнів.
  4. Розміщення статті на сайті школи

Очікувані результати: учні зацікавлені у своїй роботі, більшість з них хоче бути журналістом і оператором. Статтю на сайт школи пишуть сильні учні в групах. Мета уроку досягнута.

Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: вправа повинна зацікавити учнів щодо створення шкільних мас-медіа, надати початкові знання з журналістики, прищепити учням повагу до цінностей дружби.

Використані джерела:

  1. Медіаосвіта та медіаграмотність. Підручник для студентів педагогічних коледжів (432 стор.) https://www.aup.com.ua/book034/
  2. Посібник «Майстерня шкільних медіа» http://ndo.lg.ua/articles/94-posibnyk-maysternya-shkilnykh-media.html
magnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram