Що не можна публікувати у соцмережах під час війни? Кому можна довіряти ? На ці та багато інших питань ми спробуємо відповісти на уроці, а також дізнаємося все про дієприслівниковий зворот, як правильно будувати речення з дієприслівниковим зворотом.
мультимедійне обладнання
Розпочинаємо заняття з опитування
Для опитування можна використати mentimeter (https://www.mentimeter.com/) або обговорити з учнями запропоновані питання без застосунку.
Отже: людям подобається ділитися новинами, незвичайними подіями, бути не тільки свідком, а й першоджерелом. Однак слід пам’ятати, що в умовах воєнного стану треба бути обережним, публікуючи фото, відео чи коментар.
Отже, це люди, які мають вплив на величезну аудиторію, вони вишукують цікаві новини, незвичайні події, охоче діляться своїми міркуваннями щодо певних ситуацій. Ми повинні пам’ятати : міркування, власні думки – це не факти!
Отже:звичайно, кожен з нас має відчувати свою відповідальність за те, що публікує у соцмережах. Чи ви пересічний користувач чи блогер, чи лідер думок спочатку переконайтеся, що ваш допис, фото, відео нікому не зашкодить. Особливо дуже уважно треба ставитися до власних публікацій чи дописів тих, кому ви звикли довіряти, під час війни,бо кожне випадкове фото, відео, коментар може коштувати комусь життя.
Уважно розгляньте зображення . Знайдіть дієприслівник. Чи є в реченні слова, які залежать від дієприслівника?
дієприслівниковий зворот завжди виконує роль обставини.
Зверніть увагу! Якщо дієприслівниковий зворот стоїть перед дієсловом – присудком, його виділяють комою: Затамувавши подих, Михайло слухав.
Завдання
Текст1
1.За геолокацією фото - , відеоматеріалів легко встановити, де саме розташований той чи інший об’єкт . 2.У цьому може переконатися кожен читач, погравши в цікаву онлайн – гру GeoGuessr.3. Гра дуже проста. 4.Ви віртуально опиняєтеся у незнайомому місці планети – в місті, полі чи на дорозі: гра скеровує вас у довільне місце сервісу Google Street View. 5.Там ви можете рухатися вулицями, вивчати навколишні об’єкти .6.Потім ви маєте вгадати, де ви є, поставивши точку на мапі світу.7. Чим ближче поставлена точка до реальної локації, тим більше очок вам нараховує гра.8.Таким чином ви відкриваєте своє місце перебування.
Текст 2
1.Ворожі спецслужби намагаються отримати потрібну інформацію, використовуючи популярні ігрові платформи. 2. За умовами гри в одному мобільному застосунку учасники шукають коробки з віртуальними призами, які можна обміняти на електронні гроші. 3. Під час проходження маршруту діти здійснюють фотофіксацію місцевості, зокрема об’єктів військової та критичної інфраструктури.4. Уся інформація завантажується у базу ігрового застосунку. 5.Так ворог може використовувати у своїх цілях інформацію, отриману за допомогою подібних платформ. 6. Будьте обачні, обираючи ігри!
Текст 3
1.Споживати інформацію потрібно розумно, відокремлюючи факти від суджень. 2.Особливо це вміння є важливим під час війни. 3.Однак перевірити факти у воєнний час нелегко. 4.Події стрімко зміюються, з’являється нова інформація. 5.Це спонукає людей самостійно коментувати ті чи інші події, ділитися новинами, цього робити не варто.6. Пам’ятайте : військова інформація подається із запізненям .7.Це потрібно для безпеки громадян та ЗСУ. 8.Кому ж можна довіряти? 9. Відповідь проста : тільки офіційним джерелам!
Текст 1………………..
Текст 2………………………
Текст 3…………………………
А) Текст 1, 3
Б) Текст 2, 3
В) Текст 1, 2
А) Інтернет – сторінки блогерів, лідерів думок.
Б) Дописи відомих політичних діячів.
В) Державні офіційні джерела.
Завдання
З’являючись у соцмережах, ми були дуже здивовані змістом публікації.
Запам’ятайте! Дія, названа дієприслівником, повинна стосуватися в реченні того ж діяча, що й дія, названа присудком.
З’явившись у соцмережах, публікація здивувала своїм змістом.
Творче завдання
Очікувані результати:
з критично оцінювання інформації